.

Beantwoord

Simkaart werkt niet meer (Inactief)

  • 9 November 2012
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Hallo, sinds gisteren krijg ik op mijn scherm "" sim kaart inactief""  en ik kan dus niet meer bellen of gebeld worden. Ik heb de kaart al in een ander toestelgeprobeerd maar hetzelfde resultaat.
Vandaag 10 x geprobeerd de helpdesk te bellen maar deze is steeds bezet en druk.
Kunt u aangeven waar dit probleem ligt ?
mvg H. Herfst
icon

Beste antwoord door Alex 13 November 2012, 12:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hennieherfst,

Volgens onze gegevens heb je na je bericht op het forum weer gebruik kunnen maken van je simkaart. Wat heb je uiteindelijk gedaan om het op te lossen?

Groetjes,

Alex
Dag Alex, nadat ik nog steeds geen contact met Simyo heb kunnen krijgen de simkaart nogmaal uit de telefoon gehaald en goed schoon gemaakt.
Nu deed hij het wel weer.
Hennie
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling hennieherfst.

Groetjes,

Alex

Reageer