.

Beantwoord

Simkaart weigert ineens dienst in nieuwe iPhone 6, wat kan ik doen?

  • 30 October 2015
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,

Mijn dochter deed haar werkende simkaart in een nieuwe i phone 6. Deze herkende haar sim niet. Toen geprobeerd met mijn simkaart, eveneens van simyo, die deed het wel gewoon. Dus de i phone is simlockvrij lijkt mij. Vervolgens stopte ze haar sim weer terug in haar oude telefoon ( een nokia) maar nu doet de kaart dus helemaal niets meer.... Ik heb haar kaart in mijn tellie (Samsung) gestopt, maar ook daar geeft hij aan dat er geen sim geplaatst is...
Ik wilde al een nieuwe simkaart voor haar bestellen, maar wellicht is dat helemaal niet nodig?
icon

Beste antwoord door Naomi 31 October 2015, 10:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Annet,

Heel apart dat de simkaart opeens niet meer werkt. Goed dat je hem ook getest hebt in een andere telefoon. Doordat de simkaart in meerdere telefoons niet werkt, ga ik een nieuwe simkaart opsturen. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen.
Wanneer je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd op Mijn Simyo kun je hier gebruik van maken 🙂 Ook kun je de iPhone even synchroniseren via iTunes.

Geef je door of de nieuwe simkaart werkt?
Badge
Thans, super service van simyo! In opdracht van mijn ongeduldige puber, had ik gister echter al een nieuwe simkaart voor haar besteld! Dus hoe kunnen we die kosten nu crediteren? Want heb natuurlijk op haar nummer een nieuwe simkaart besteld...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Annet,

Omdat Naomi je voor was met het aanvragen van een vervangende simkaart, is jouw bestelling automatisch mislukt. We hebben daarom vanmorgen één simkaart op de bus gedaan. Je ontvangt 'm waarschijnlijk morgen, anders overmorgen. Uiteraard is deze gratis 😉.

We horen van je of hij het doet 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer