.

Beantwoord

'Simkaart wegens administratieve reden buiten gebruik gesteld'

  • 1 February 2013
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Vandaag rond 17.00 heb ik contact met jullie klantenservice nummer opgenomen. Mijn nieuwe simkaart die via het internet geactiveerd zou kunnen worden, geeft tijdens het bellen de melding: 'wegens een administratieve reden is de telefoon/simkaart buiten gebruik gesteld.' Een medewerker heeft toen gezegd dat dit probleem verholpen zou worden binnen 5 minuten na meteen uitschakelen toestel. Bovendien zou ik voor een tegemoetkoming wegens diefstal van telefoon, een e-mail ontvangen. Deze heb ik echter nog niet gehad. Hopelijk valt hier dit weekend nog wat aan te doen, het zou fijn zijn als in ieder geval mijn simkaart wel werkt.

Vriendelijke groeten,

Nouschka Veerman
icon

Beste antwoord door Wayne 5 February 2013, 11:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Precies hetzelfde probleem...
Rekening gewoon betaald.
Zeer storend
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum nous.v,

Volgens onze gegevens heb je vanmorgen contact met onze klantenservice gehad en is het probleem reeds opgelost. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Hey Gjwn,

Ik heb jou een email toegestuurd met de relevante informatie.

Reageer