.

Beantwoord

Simkaart past niet, wat nu?

  • 23 August 2015
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Beste forumleden.
Ik heb een nieuw toestel Samsung Galaxy S3 Neo maar de Simkaart uit mijn oude toestel past niet.
Mijn simkaart heeft een chip zoals gebruikelijk op een bankpinpas maar mijn nieuwe toestel moet aansluitstripjes hebben aan de zijkant.
Mijn vraag wat te doen.
Alvast bedankt
Frans Nieuwenhuize
icon

Beste antwoord door Ernst 24 August 2015, 13:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hallo Frans Nieuwenhuize, welkom op ons forum :)

In je gegevens zie ik dat je zelf al het antwoord hebt gevonden op je vraag; je hebt al een vervangende simkaart besteld.
Hoe ben je erachter gekomen, Frans?
Gisteren besprak ik mijn probleem met mijn zoon die uitlegde dat er verschillende formaat simkaarten zijn.
Hij adviseerde mij om nog eens op de site van Simyo te kijken.
Toen ik dat vanmorgen deed kreeg ik meteen de betreffende site, dus meteen een vervangende kaart besteld.
hiermee zal het probleem wel opgelost zijn.
Bedankt voor de reactie en ik wil ook nog even vermelden dat ik zeer te spreken ben over Simyo en het vaak aan anderen adviseer.
Groet,
Frans.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Frans Nieuwenhuize,

Wat fijn dat je zoon zulk goed advies heeft gegeven 🙂. Ik heb even voor je gespiekt hoe het staat met je simkaart en ik zie we hem vanmorgen in alle vroegte op de bus hebben gegaan. Die zal wel gauw op de mat vallen!

Heel erg bedankt dat je zo enthousiast bent over Simyo en het ons laat weten 🙂. Dat vinden we erg leuk om te horen.

Groetjes, Tiury

Reageer