.

Beantwoord

Simkaart ontbreekt of is ongeldig na vervangen melding. Wat nu?

  • 18 May 2016
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Sim kaart werkt niet. Is geactiveerd op mijn simyo.telefoon aantal malen uit en aangezet met tussenpozen van 10 en 15 minuten. Nog iemand ideeën?
icon

Beste antwoord door Angela 19 May 2016, 12:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sothoo,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is alles behalve handig. Je nieuwe simkaart zou gewoon moeten werken natuurlijk.

Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Zij hebben ervoor gezorgd dat jouw oude simkaart weer geactiveerd is bij wijze van uitzondering. Zo ben je in ieder geval bereikbaar. Ondertussen wordt er een nieuwe simkaart opgestuurd. We gaan er uiteraard vanuit dat deze wel netjes werkt in jouw telefoon. Wil je ons hiervan op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela

Reageer