.

Beantwoord

Simkaart niet ontvangen, waar is de bestelling?

  • 1 December 2015
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Beste,

DE bestelde simkaart met tijdelijk telnr 06******** heb ik nog niet ontvangen, evenals de mail met pincode. Kunt u aangeven waar de bestelling zich bevindt?

m.vr.gr.,
GJ Andriessen
icon

Beste antwoord door Naomi 2 December 2015, 12:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Fabian Andriessen, welkom op het forum van Simyo!

Op 24 november is er een simkaart opgestuurd. Apart dat je deze en de e-mail nog niet hebt gekregen. Wil je je e-mailadres, postcode en huisnummer controleren op Mijn Simyo? Ook op Mijn Simyo kun je de pincode terugvinden onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Ik kan dan een nieuwe sturen.

Laat je weten of het adres klopt?
Hoi Naomi,

Het huisadres en het e-mailadres klopt. Maar nog steeds niets ontvangen. Kun je mij kosteloos neen nieuwe sturen? De pincode is ****.

Alvast bedankt.

m.vr.gr.,
Gerard-Jan Andriessen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gerard-Jan Andriessen,

Fijn dat alle gegevens kloppen.

Erg vreemd dat je nu alsnog geen simkaart hebt ontvangen. Ik heb kosteloos een nieuwe verzonden. Deze simkaart kun je binnen 3 werkdagen bij jouw thuis op de mat verwachten. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten?

Houd je ons op de hoogte van de levering?

Groetjes,
Angela

Reageer