.

Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 24 April 2013
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Beste,

Ik heb op 3 april een simkaart bij jullie aangevraagd, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Kunnen jullie zien of deze al is verzonden?

Groeten,

John#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
icon

Beste antwoord door Natascha 25 April 2013, 16:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik had hetzelfde, vervolgens gebeld. Nu netjes een simkaart alsnog ontvangen, maar nu kan ik me simkaart niet gebruiken. Dit zal zijn omdat ik er dus 2 opgestuurd heb gekregen, maar ik kan niet eens de klantenservice bellen nu. Baal hier hard van en de oude is dus geblokkeerd. Kan dus helemaal niets nu terwijl ik vandaag nog wel mijn telefoon nodig heb. Vandaag nog een reactie terug zie ik somber in. Los dit aub wel op, want ben hier echt totaal niet blij mee. Hoop ook dat ik nog iets hoor over de internetkosten die ik nu moet betalen terwijl ik er geen gebruik van heb kunnen maken omdat ik dus in eerste instantie mijn simkaartje niet ontvangen heb.

Mvg
Badge +6
Beste,

Ik heb op 3 april een simkaart bij jullie aangevraagd, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen. Kunnen jullie zien of deze al is verzonden?

Groeten,

John#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }


Hoi JWinter,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat wij de simkaart die je hebt besteld hebben retour ontvangen. Graag verneem ik of je nog gebruik wilt maken van de simkaart.
Beste Natascha,

Bedankt voor je reactie. Graag ontvang ik alsnog/opnieuw de simkaart. Ik heb nog geen simkaart van Simyo, dus kan anders niet bellen.

Groeten,

John#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
Badge +6
Ik had hetzelfde, vervolgens gebeld. Nu netjes een simkaart alsnog ontvangen, maar nu kan ik me simkaart niet gebruiken. Dit zal zijn omdat ik er dus 2 opgestuurd heb gekregen, maar ik kan niet eens de klantenservice bellen nu. Baal hier hard van en de oude is dus geblokkeerd. Kan dus helemaal niets nu terwijl ik vandaag nog wel mijn telefoon nodig heb. Vandaag nog een reactie terug zie ik somber in. Los dit aub wel op, want ben hier echt totaal niet blij mee. Hoop ook dat ik nog iets hoor over de internetkosten die ik nu moet betalen terwijl ik er geen gebruik van heb kunnen maken omdat ik dus in eerste instantie mijn simkaartje niet ontvangen heb.

Mvg


Hoi Sha,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad vandaag en dat de simkaart is gekoppeld.
Excuses dat het zo lang heeft geduurd.

Reageer