.

Beantwoord

simkaart niet geprovisioneerd

  • 12 January 2014
  • 23 reacties
  • 855 Bekeken

simkaart niet geprovisioneerd.
Heb hem al 10x op nieuw op gestart en ik begin het een beetje beu teraken.
Met dit nummer is het altijd but.

Eerst als sim onley en nu als prepead.
Dus help voor dat ik jullie 15 euro schenk en mijn sim door de midden knip.
Ben ook bezich via facebook en twitter mare volgens mij is er niemand thuis.
icon

Beste antwoord door Ernst 13 January 2014, 19:38

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je een iphone hebt dan even aan itunes koppelen. Anders simkaart even eruit halen en opnieuw plaatsen. Graag verneem ik je bevinding.
Ik zit heel de middag al aan itunes en heb hem al 15x opgestart met en zonder sim kaart.
Maar niks helpt.
Ik heb een deel van internet al afgezocht maar ik kan geen werken iets vinden.
Itunes helpt ook niet.
Heb de kaart nu in een iphone 3g zitten zelfde probleem als in een 4.

Ik verkoop jullie een auto met 4 goede bande en blaas er 2 vol.
De andere 2 zoek je maar uit zonder pomp...
Ik vind dit een aan fluiting..voor jullie.
Je kan alles zelf regelen...
Ja Ja  aan mijn hoela.
Hallo is daar iemand..!!!!
Ofe is het forum voor niks op gezet...
Reputatie 3
Badge +9
Het lijkt er dan op dat de simkaart defect is.
Misschien gelijk maar een nieuwe aanvragen.
Hoe lang heb je de simkaart nu?

p.s. de klantenservice is er van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Peerke43,

Ik dacht dat we jou ook al uitgebreid op Twitter hadden gesproken, of heb ik het mis?
Ik heb je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk, dus hopelijk werkt ie als je je mobiel opnieuw opstart.

Mocht dat niet helpen, dan kán je simkaart inderdaad stuk zijn, maar wil je ook nog even dubbelchecken of er geen simlock op je telefoon zit?

@Martijn®; dank je voor de hulp in dezen.
Ik Uitgebereid met jou....
Tssssss denk het niet.
Mare wat verstaan jullie niet met de vraag: simkaart niet geprovisioneerd'
Boven in BEELD staat GEEN SERVICE.
In mijn samsung deet hij het wel...

Kaart is denk ik 2 maanden oud.
Stond 22,50 op heb ik internet aan geslingert daar ging al 7,50 
Heb mijn iphone al 100x op nieuw op gestart hard resset daar kijkt hij ook al niet meer raar van.
Itunes die is mij onderhand ook al kots beu.

En jullie helpen niet echt.
ik vind het zo maar een zooitje bij Simyo.

Maar naar vandaag hebben jullie er geen last meer van knip mijn kaart door de midden.(06xxxxxxxx)
En spendeer mijn geld wel bij een ander.

Want in zulke kats mailtjes als van jullie heb ik geen trek in...Alles wat ik lees in de mail had ik alang gevonden op internet.
Gegroet en zoek het maar uit met je zooitje.
Zo benk weer na 5 verschillende gsm's geprobeert te hebben..
Weet ik het zeker.
De kaart is  kapot...!!!!
Dus wees blij met het overgebleven geld wat er op staat en ik hoop nooit meer iets van de uwe te horen.

Veel plezier er mee.

mvg Peerke.
Reputatie 3
Badge +9
Dit is een duidelijk voorbeeld van, je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Dit is een duidelijk voorbeeld van, je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.

Dit is zeker een duidelijk voorbeeld 
Na 3 dagen klooien zonder hulp van jullie...
Ben ik er helemaal klaar mee kaart door de midden geknipt en weg er mee.
Ik ga wel naar een ander die wel blij is met mijn geld.
En die mij wel een kaart levert die het doet.
Badge +8
Hoi Peerke43,

We hebben je op meerdere kanalen proberen te helpen. Ik denk dat je het wel met me eens bent, dat dat moeilijk wordt als je ons zo gaat benaderen. Er kunnen erg veel redenen zijn waardoor een simkaart niet werkt, en de melding geeft die jij noemt. Wij willen er dan alles aan doen om die reden te achterhalen, maar het is dus erg moeilijk gebleken om jou op afstand te helpen en duidelijk met elkaar te communiceren.
Ik snap best dat je ergens van kunt balen, maar een simkaart door midden knippen heeft hem nog nooit beter doen werken. Ik vind het jammer dat je ons nu niet meer de kans geeft om je te helpen. We hebben niets anders geprobeerd.
Ik heb nog eens wat onderzocht en ik denk dat je overstap van sim only naar prepaid hier iets mee te maken heeft. Ik laat de IT afdeling hier naar kijken, zodat zij dit kunnen rechtzetten. De vragen die we je hebben gesteld waren nodig om tot deze conclusie te komen. Wij kunnen niet vantevoren weten wat je wel en niet hebt geprobeerd en hebt gevonden op internet. Er is gewoon veel om uit te sluiten. Ik hoop dat je je simkaart nog hebt, zodat je je beltegoed toch op kunt maken.

Groetjes, Charlene
ik heb dat nutteloze kaartje nog..en het werkt nog steeds niet.
sim onliy was ook bagger want ik kon mijn telefoon toen niet op internet krijgen.
Reputatie 7
Badge +9
Charlene, hebben we hier voor het eerst op dit forum met dit verschijnsel te maken? Just wondering...
Charlene, hebben we hier voor het eerst op dit forum met dit verschijnsel te maken? Just wondering...

Ben ik niet van gedient.

Of zitten er bij jullie ook meerdere...
Ja ja 1tje die heeft het drukker met koffie dan met antwoorden....
Reputatie 3
Badge +9
Peerke43 heb nog even geduld, soms is het lastig om een technisch probleem snel op te lossen en kan dit wat langer duren. De Simyo klantenservice laat nooit iemand in de kou staan en blijven ze gewoon doorzoeken wat het kan zijn.

Zoals Charlene aangeeft heeft het waarschijnlijk te maken met de overstap van simonly naar prepaid. En het kan best zijn dat het probleem wat je met simonly had, zich nu voortzet in je prepaid.

Anyway er zijn mensen voor je aan het kijken naar een oplossing. Komt goed.
De Simyo klantenservice laat nooit iemand in de kou staan en blijven ze gewoon doorzoeken wat het kan zijn.

Zoals Charlene aangeeft heeft het waarschijnlijk te maken met de overstap van simonly naar prepaid. En het kan best zijn dat het probleem wat je met simonly had, zich nu voortzet in je prepaid.

Anyway er zijn mensen voor je aan het kijken naar een oplossing. Komt goed.

Weer een die iets niet weet.
Simonly was een andere simkaart wel zelfde nummer.
Misschien zelfde bug in jullie software tja daar kan ik alleen maar naar gissen...
ik nben uit gegist hij doet het weer.
Dank u voor de trage service.
Reputatie 3
Badge +9
Ja klopt wij weten allemaal niets....hopeloos allemaal.

Maarre waarom doet ie nu ineens wel?
Een It'er die wakker geworden is..!!
Of jullie dachten laat die ouwe maar schuiven...
Deze ouwe weet meer als genoeg.
Ook als er mensen achter de knoppen zitten die er eigenlijk niet thuis horen...
Maar dat heeft met verdienste te maken...van jou baas...
Hoe goedkoper hoe meer hij vangt.
Reputatie 7
Badge +9
Even ter verduidelijking - iedereen die hier post en die niet "moderator" bij zijn of haar naam heeft staan is een vrijwilliger, oftewel een klant van Simyo net als jij. Alleen moderators zijn in dienst van en worden betaald door Simyo.
Betaald of één vergoeding....ha ha ha
Maar ben blij dat hij het weer doet.
En niet blij met domme antwoorden en 5 dagen wachten.

Dus dat is misschien een hint voor de vrijwilligers lees eerst eens door en geef dan antwoord.
En sorry niet iedereen is zo ver op de hoogte van it spul en software als ik.

Wens je een plezierige werk week ene een mooi weekend.
Reputatie 7
Badge +9
Geeft niet, mooi dat alles weer werkt. Als er weer eens een probleempje mocht zijn dan weet je het forum wel weer te vinden.
Groeten uit Schotland waar momenteel de zon schijnt!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Peerke43, en anderen.

We zijn ons er terdege van bewust dat niet iedereen evenveel kennis heeft over IT en software heeft als wij en onze IT'ers dat hebben.
Juist dáárom kan het vervelend lang duren voor een probleem is opgelost.
Je kunt het zien als een Babylonische taalverwarring: De één legt het probleem uit naar zijn of haar beste doen, maar de ander is gewend om een probleem is andere termen te horen. Als er dan óók nog iemand (wij hier op het forum en Twitter) tussenzit die de informatie door probeert te geven... Tja...

En daarbij zijn sommige problemen gewoonweg heel erg moeilijk te vinden, ook al zit iedereen wél op dezelfde lijn. Er zijn nu eenmaal zóveel variabelen waar men rekening mee dient te houden met een mobiele aansluiting 😕

Ik geloof dat zo'n beetje iedereen van het webcare team en de hele IT afdeling met jouw probleem bezig is geweest. Er zijn niet veel klantvragen geweest die zoveel tijd en moeite hebben gekost op op te lossen.

Met andere woorden; we hebben erg hard ons best voor je gedaan, en het heeft resultaat gehad.

Reageer