Skip to main content
antwoord

Simkaart niet geleverd, wat nu?

  • July 2, 2025
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Ik heb mijn simkaart al geactiveerd maar mijn simkaart is nog niet geleverd (2 dagen zijn al verstreken). Kunnen jullie een nieuwe sturen?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Lucv,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Je hoort je simkaart binnen 2-3 werkdagen te ontvangen nadat je deze hebt besteld. Helaas komt het soms voor dat deze kwijt raakt op de post. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan graag een nieuwe simkaart op!

Bedankt voor de tip! ​@Ron H 😊

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • July 3, 2025

Je geeft aan dat je hem al hebt geactiveerd weet trouwens niet of dit mogelijk is te lang geleden voor mij maar goed

als ik jou was zou ik hem blokkeren je weet nooit waar hij nu uithangt.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 3, 2025

Hi ​@Lucv,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Je hoort je simkaart binnen 2-3 werkdagen te ontvangen nadat je deze hebt besteld. Helaas komt het soms voor dat deze kwijt raakt op de post. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan graag een nieuwe simkaart op!

Bedankt voor de tip! ​@Ron H 😊

Groetjes,
Roeqajja