.

Beantwoord

Simkaart niet geactiveerd!

  • 4 January 2013
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

Beste Medewerker,

Mijn nano-simkaart met nummer * is nog altijd niet geactiveerd.
Is het mogelijk dit zsm voor mij te doen? 

Groet, Lia
icon

Beste antwoord door Wayne 7 January 2013, 13:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum lietje,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds aan jouw aansluiting gekoppeld en heb je hier gebruik van gemaakt. Zou je even kunnen bevestigen dat dit het geval is?
Ik kan mijn simkaart niet activeren vanaf vandaag is mijn abonnement ingegaan, maar heb geen bereik en kan niet bellen. Wat moet ik doen??
Mijn simnr is 54281497 graag wil ik dat het vandaag nog opgelost wordt, want niemand kan mij bereiken
Badge +1
Hoi Bussy,

Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat je simkaart is geactiveerd. Je hebt inmiddels gebruik kunnen maken van je simkaart.

Reageer