.

Beantwoord

simkaart niet geaccepteerd

  • 4 July 2014
  • 3 reacties
  • 423 Bekeken

Ik heb net een nieuwe sim-kaart in mijn telefoon gedaan. Na het invoeren van de pincode geeft de telefoon aan: simkaart niet geaccepteerd. Ik heb hem een paar keer aan en uit gezet, maar hij blijft dit aangeven. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Scotsman 4 July 2014, 16:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kennelijk accepteert de telefoon alleen simkaarten van de provider waar hij oorspronkelijk is gekocht, met andere woorden er zit een simlock op. Mijn advies is neem contact op met de leverancier en vraag of ze de simlock eraf kunnen halen.
Badge
Kennelijk accepteert de telefoon alleen simkaarten van de provider waar hij oorspronkelijk is gekocht, met andere woorden er zit een simlock op. Mijn advies is neem contact op met de leverancier en vraag of ze de simlock eraf kunnen halen.


Bij de meeste nieuwe telefoons moet je toch 12 maanden wachten na aankoop??...
Ik mag het niet zeggen maar in belang voor simyo dat u lekker gebruikt kunt maken heb je altijd winkels die telefoons simlock vrij maken.
(Let wel op het is dan wel eigen risico!!)  .

Maar zoals Scotsman al aangeef neem eerst even met de provider contact op welke mogelijkheden u heeft om de tel simlock vrij te maken.
Ik weet wel dan het bij T-m 12 maanden is na aankoop van uw telefoon dat u hem dan pas simlock vrij kan maken..


Mvg

Alex
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Petra van Eijk, welkom op het Simyo forum!

Dit klinkt inderdaad als een simlock. Heb je al contact gehad met de leverancier van je telefoon?


Scotsman en alex32, dank voor het antwoorden en de info.

Reageer