Skip to main content
antwoord

Simkaart niet aangekomen?

  • June 13, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Hi,

Mijn nieuwe simkaart is niet aangekomen het is al meer dan 3 werkdagen geleden kan ik een nieuwe krijgen? Alvast bedankt.

Mvg,

Sara 

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Saraarink,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je simkaart nog niet is aangekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zou je kunnen laten weten of de simkaart inmiddels misschien alsnog is bezorgd? Als dat niet het geval is, hoor ik het graag. Dan stuur ik kosteloos een nieuwe simkaart naar je op.

Groet,
Seren

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • June 16, 2025

Hi ​@Saraarink,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je simkaart nog niet is aangekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Zou je kunnen laten weten of de simkaart inmiddels misschien alsnog is bezorgd? Als dat niet het geval is, hoor ik het graag. Dan stuur ik kosteloos een nieuwe simkaart naar je op.

Groet,
Seren