.

Beantwoord

Simkaart laten knippen naar micro simkaart

  • 8 July 2013
  • 3 reacties
  • 5310 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Dan heb ik nog een vraagje: ik heb zaterdag een iphone gekocht en mijn simkaart klein laten knippen bij een telefoonwinkel. Hij werkt prima, maar is het niet beter om toch zo'n klein simkaartje aan te vragen? Wat zijn de voordelen daar evt. van?
icon

Beste antwoord door Natascha 9 July 2013, 11:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als de sim prima werkt dan zou ik het maar zo laten. Ze hebben hem kennelijk goed en professioneel kleiner geknipt. Nieuwe nanosims zijn verder iets dunner dan mini en microsimkaarten, maar je simkaart was kennelijk al dun genoeg voor een goed functioneren in de iPhone. Je kan natuurlijk een vervangende nanosimkaart aanvragen, maar dat kost je waarschijnlijk € 5 (behalve als je nieuwe klant bent) en technisch gesproken biedt een originele nano sim geen voordelen. Laat het zo maar zou ik zeggen.
Badge
Bedankt! het gaat overigens om een iphone S4 dus om een mini- of microsimkaart, dat weet ik niet precies. Ik dacht, ik waag het er maar op, anders bestel ik gewoon een nieuwe. Maar dat hoeft dus niet 🙂.
Badge +6
Dan heb ik nog een vraagje: ik heb zaterdag een iphone gekocht en mijn simkaart klein laten knippen bij een telefoonwinkel. Hij werkt prima, maar is het niet beter om toch zo'n klein simkaartje aan te vragen? Wat zijn de voordelen daar evt. van?

Hoi Esmi,

Wanneer je huidige simkaart hebt laten kunnen dan hebben ze dit met een simkaart knipper gedaan. Wanneer dit goed gedaan is zul je geen problemen ervaren. Voor bestaande klanten kost een vervangende simkaart €5,-.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer