.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd melding bij nieuwe kaart aanvragen

  • 15 July 2013
  • 24 reacties
  • 1538 Bekeken

Hallo,

Door vermissing van mijn toestel heb ik gisteren, 14-7-2013, mijn simkaart geblokkeerd. Wilde net, 15-7-2013 een nieuwe simkaart aanvragen door in te loggen op Simyo.nl maar ik kreeg de melding; "uw telefoon is afgeloten voor alle ingaande en uitgaande gesprekken. Het is niet mogelijk een vervangende simkaart aan te vragen.
Tijdens het typen van deze email was ik nog eens daar naartoe gegaan om een kaart te bestellen en toen zag ik de melding; u kunt geen 2e kaart bestellen.
Mijn simkaart nummer is/was xxxxxxxx.

Kan ik er nu vanuit gaan dat die 2e kaart inderdaad verzonden wordt? Zo ja dan zou ik de suggestie willen doen om de meldingen die de website genereerd, of de momenten waarop, nog eens goed te bekijken want dit schept verwarring.

Groeten,
S van Troost
Haarlem
icon

Beste antwoord door Charlene 16 July 2013, 11:09

Bekijk originele reactie

24 reacties

Badge +8
Hallo,

Door vermissing van mijn toestel heb ik gisteren, 14-7-2013, mijn simkaart geblokkeerd. Wilde net, 15-7-2013 een nieuwe simkaart aanvragen door in te loggen op Simyo.nl maar ik kreeg de melding; "uw telefoon is afgeloten voor alle ingaande en uitgaande gesprekken. Het is niet mogelijk een vervangende simkaart aan te vragen.
Tijdens het typen van deze email was ik nog eens daar naartoe gegaan om een kaart te bestellen en toen zag ik de melding; u kunt geen 2e kaart bestellen.
Mijn simkaart nummer is/was xxxxxxxx.

Kan ik er nu vanuit gaan dat die 2e kaart inderdaad verzonden wordt? Zo ja dan zou ik de suggestie willen doen om de meldingen die de website genereerd, of de momenten waarop, nog eens goed te bekijken want dit schept verwarring.

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi ikkess,

Wanneer je je simkaart blokkeert wegens verlies/diefstal, zou je gewoon een vervangende simkaart moeten kunnen bestellen. Er gaat dus iets niet helemaal goed. De technische afdeling wil daarom wat uitzoeken met jouw aansluiting. Wat voor simkaart wilde je bestellen? Een standaard, micro of nano-simkaart?

Ik hoor het graag van je :)

Groetjes,
Charlene
Goedenavond,

Ik wilde een normale simkaart bestellen en toen gebeurde onderstaande. Ik heb nu (18:50 17-7-2013) weer op de knop bestellen gedrukt en krijg de melding; "Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen. Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen."
Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.


Overigens was ik in de veronderstelling dat ik een notificatie op mijn email adres zou ontvangen dat er een antwoord gepost was op mijn vraag. Zo werkt het in andere fora. Maar hier werkt het op je telefoon nummer om te registreren.
Vandaar dat ik nu pas reageer.
Maar ik zit wel te springen om de simkaart want ik vertrek zaterdagochtend op vakantie naar Belgie. 
Ik hoop dan ook dat de vervangende kaart morgen alsnog verzonden kan worden. En dan maar hopen dat die vrijdag of zaterdagochtend bezorgd kan worden.

Groeten,
S van Troost
Haarlem

Hallo,

Door vermissing van mijn toestel heb ik gisteren, 14-7-2013, mijn simkaart geblokkeerd. Wilde net, 15-7-2013 een nieuwe simkaart aanvragen door in te loggen op Simyo.nl maar ik kreeg de melding; "uw telefoon is afgeloten voor alle ingaande en uitgaande gesprekken. Het is niet mogelijk een vervangende simkaart aan te vragen.
Tijdens het typen van deze email was ik nog eens daar naartoe gegaan om een kaart te bestellen en toen zag ik de melding; u kunt geen 2e kaart bestellen.
Mijn simkaart nummer is/was xxxxxxxx.

Kan ik er nu vanuit gaan dat die 2e kaart inderdaad verzonden wordt? Zo ja dan zou ik de suggestie willen doen om de meldingen die de website genereerd, of de momenten waarop, nog eens goed te bekijken want dit schept verwarring.

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi ikkess,

Wanneer je je simkaart blokkeert wegens verlies/diefstal, zou je gewoon een vervangende simkaart moeten kunnen bestellen. Er gaat dus iets niet helemaal goed. De technische afdeling wil daarom wat uitzoeken met jouw aansluiting. Wat voor simkaart wilde je bestellen? Een standaard, micro of nano-simkaart?

Ik hoor het graag van je :)

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Goedenavond,

Ik wilde een normale simkaart bestellen en toen gebeurde onderstaande. Ik heb nu (18:50 17-7-2013) weer op de knop bestellen gedrukt en krijg de melding; "Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen. Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen."
Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.


Overigens was ik in de veronderstelling dat ik een notificatie op mijn email adres zou ontvangen dat er een antwoord gepost was op mijn vraag. Zo werkt het in andere fora. Maar hier werkt het op je telefoon nummer om te registreren.
Vandaar dat ik nu pas reageer.
Maar ik zit wel te springen om de simkaart want ik vertrek zaterdagochtend op vakantie naar Belgie. 
Ik hoop dan ook dat de vervangende kaart morgen alsnog verzonden kan worden. En dan maar hopen dat die vrijdag of zaterdagochtend bezorgd kan worden.

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi ikkess,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb net een vervangende simkaart voor je besteld. Ik hoop en ga ervan uit dat die er zaterdagochtend is.🆒
Wat jammer dat je mijn reactie nog niet had gezien:(. Bij het registreren heb je wel een emailadres opgegeven als het goed is, en als je een nieuw topic aanmaakt heb je de keus of je daar notificaties op wilt ontvangen.
Je kunt je ook abonneren op een topic waarin je hebt gereageerd.

Ik hoop dat de simkaart op tijd komt, ondertussen kijken wij waar dit aan heeft gelegen.

Groetjes,
Charlene
Goedenavond,

Ik wilde een normale simkaart bestellen en toen gebeurde onderstaande. Ik heb nu (18:50 17-7-2013) weer op de knop bestellen gedrukt en krijg de melding; "Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen. Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen."
Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.


Overigens was ik in de veronderstelling dat ik een notificatie op mijn email adres zou ontvangen dat er een antwoord gepost was op mijn vraag. Zo werkt het in andere fora. Maar hier werkt het op je telefoon nummer om te registreren.
Vandaar dat ik nu pas reageer.
Maar ik zit wel te springen om de simkaart want ik vertrek zaterdagochtend op vakantie naar Belgie. 
Ik hoop dan ook dat de vervangende kaart morgen alsnog verzonden kan worden. En dan maar hopen dat die vrijdag of zaterdagochtend bezorgd kan worden.

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi ikkess,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb net een vervangende simkaart voor je besteld. Ik hoop en ga ervan uit dat die er zaterdagochtend is.🆒
Wat jammer dat je mijn reactie nog niet had gezien:(. Bij het registreren heb je wel een emailadres opgegeven als het goed is, en als je een nieuw topic aanmaakt heb je de keus of je daar notificaties op wilt ontvangen.
Je kunt je ook abonneren op een topic waarin je hebt gereageerd.

Ik hoop dat de simkaart op tijd komt, ondertussen kijken wij waar dit aan heeft gelegen.

Groetjes,
Charlene


Hallo,

Tja het zij zo, mijn zoon is gelukkig ook bereikbaar dus het ongemak is niet heel erg groot.
Dank voor het bestellen en maar kijken of PostNL op tijd is.
Hoop dat er een oorzaak gevonden kan worden waaromk ik deze foutmelding krijg.

De optie om notificaties te ontvangen had ik nu ook gevonden bij het vorige antwoord en de notificatie staat nu ook netjes in mijn mail box.
Heel misschien een suggestie om die standaard aan te zetten en mensen juist te laten kiezen om er geen een te willen ontvangen?

Groeten,
S van Troost
Haarlem
Badge +8
Hallo,

Tja het zij zo, mijn zoon is gelukkig ook bereikbaar dus het ongemak is niet heel erg groot.
Dank voor het bestellen en maar kijken of PostNL op tijd is.
Hoop dat er een oorzaak gevonden kan worden waaromk ik deze foutmelding krijg.

De optie om notificaties te ontvangen had ik nu ook gevonden bij het vorige antwoord en de notificatie staat nu ook netjes in mijn mail box.
Heel misschien een suggestie om die standaard aan te zetten en mensen juist te laten kiezen om er geen een te willen ontvangen?

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi ikkess,

Ik dacht dat dat ook zo was, maar nu jij dit aangeeft ga ik daar naar laten kijken. :)
Bedankt voor het signaleren,

Groetjes,
Charlene
Goedenavond,

Ik wilde een normale simkaart bestellen en toen gebeurde onderstaande. Ik heb nu (18:50 17-7-2013) weer op de knop bestellen gedrukt en krijg de melding; "Op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen. Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen."
Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice.


Overigens was ik in de veronderstelling dat ik een notificatie op mijn email adres zou ontvangen dat er een antwoord gepost was op mijn vraag. Zo werkt het in andere fora. Maar hier werkt het op je telefoon nummer om te registreren.
Vandaar dat ik nu pas reageer.
Maar ik zit wel te springen om de simkaart want ik vertrek zaterdagochtend op vakantie naar Belgie. 
Ik hoop dan ook dat de vervangende kaart morgen alsnog verzonden kan worden. En dan maar hopen dat die vrijdag of zaterdagochtend bezorgd kan worden.

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi ikkess,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb net een vervangende simkaart voor je besteld. Ik hoop en ga ervan uit dat die er zaterdagochtend is.🆒
Wat jammer dat je mijn reactie nog niet had gezien:(. Bij het registreren heb je wel een emailadres opgegeven als het goed is, en als je een nieuw topic aanmaakt heb je de keus of je daar notificaties op wilt ontvangen.
Je kunt je ook abonneren op een topic waarin je hebt gereageerd.

Ik hoop dat de simkaart op tijd komt, ondertussen kijken wij waar dit aan heeft gelegen.

Groetjes,
Charlene


Hallo,

Tja het zij zo, mijn zoon is gelukkig ook bereikbaar dus het ongemak is niet heel erg groot.
Dank voor het bestellen en maar kijken of PostNL op tijd is.
Hoop dat er een oorzaak gevonden kan worden waaromk ik deze foutmelding krijg.

De optie om notificaties te ontvangen had ik nu ook gevonden bij het vorige antwoord en de notificatie staat nu ook netjes in mijn mail box.
Heel misschien een suggestie om die standaard aan te zetten en mensen juist te laten kiezen om er geen een te willen ontvangen?

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Goedemiddag,

De vervangende SIM kaart lag in de brievenbus maar bij activatie krijg ik de volgende melding; Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice
Ik heb de kaart in mijn telefoon gedaan en de pincode wordt ook geaccepteerd, maar ik kan dus niet bellen. Kan dit op korte termijn in orde gemaakt worden?

vriendelijk groet,
S van Troost
Haarlem
Reputatie 7
Badge +9
Als er haast bij is dan raad ik aan de klantenservice te bellen. Forum moderators kunnen ook helpen maar dat duurt vaak wat langer want ze werken volgens het principe dat de oudste topics eerst beantwoord worden.
Goedemiddag,

De vervangende SIM kaart lag in de brievenbus maar bij activatie krijg ik de volgende melding; Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice
Ik heb de kaart in mijn telefoon gedaan en de pincode wordt ook geaccepteerd, maar ik kan dus niet bellen. Kan dit op korte termijn in orde gemaakt worden?

vriendelijk groet,
S van Troost
Haarlem


Hallo,

Ik heb telefonisch contact gehad met de helpdesk en op aanraden van de dame heb ik de simkaart uit mijn telefoon gehaald. De telefoon meer dan 10 minuten uit gehad, batterij was er uit, en weer aangezet met de simkaart erin. De dame zou de simkaart resetten.
Als ik nu probeer de voicelmail te bellen dan krijg ik de melding dat ik om administratieve redenen niet kan bellen en contact op moet nemen.

Ik zou wederom willen vragen of er op zeer korte termijn een oplossing gevonden kan worden voor mijn probleem.

Groeten,
S van Troost
Haarlem
Reputatie 7
Badge +9
Tien minuten is erg kort, ik zou er een paar uur van maken.
Badge +6
Hallo,

Ik heb telefonisch contact gehad met de helpdesk en op aanraden van de dame heb ik de simkaart uit mijn telefoon gehaald. De telefoon meer dan 10 minuten uit gehad, batterij was er uit, en weer aangezet met de simkaart erin. De dame zou de simkaart resetten.
Als ik nu probeer de voicelmail te bellen dan krijg ik de melding dat ik om administratieve redenen niet kan bellen en contact op moet nemen.

Ik zou wederom willen vragen of er op zeer korte termijn een oplossing gevonden kan worden voor mijn probleem.

Groeten,
S van Troost
Haarlem


Hoi Ikkes,

De medewerker van de telefonische klantenservice heeft je simkaart gedeblokkeerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet dan kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Hoi Ikkes,

De medewerker van de telefonische klantenservice heeft je simkaart gedeblokkeerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet dan kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Goedemiddag,

De telefoon heeft de hele nacht uit gestaan met de batterij en de simkaart ook verwijderd.
Als ik nu de voicemail bel dan krijg ik dezelfde melding; uw aansluiting is wegens administratieve redenen enz enz

Groeten,
S van Troost
Hoi Ikkes,

De medewerker van de telefonische klantenservice heeft je simkaart gedeblokkeerd. Wanneer je het toestel uit/aan zet dan kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Goedemiddag,

Ik wil laten weten dat alles werkt zoals het zou moeten.
Geen idee of het door het verstrijken van de tijd is verholpen of het verwijderen van de cache en de dalvik cache op mijn telefoon maar het werkt nu.

Groeten,
S van Troost
Hoi ikkess,

Wanneer je je simkaart blokkeert wegens verlies/diefstal, zou je gewoon een vervangende simkaart moeten kunnen bestellen. Er gaat dus iets niet helemaal goed. De technische afdeling wil daarom wat uitzoeken met jouw aansluiting. Wat voor simkaart wilde je bestellen? Een standaard, micro of nano-simkaart?

Ik hoor het graag van je :)

Groetjes,
Charlene


Beste Charlene,

Ik heb afgelopen vrijdag ook een nieuwe simkaart aangevraagd, wegens het vermissen van mijn toestel en het blokkeren van mijn oude simkaart, maar ik kreeg precies dezelfde meldingen zoals S van Troost (Ikkess) hierboven beschrijft. Ook ik  heb daarom vandaag nogmaals gekeken op MijnSimyo of ik nu wellicht ergens een bevestiging kon vinden van het aanvragen van de nieuwe simkaart, maar wederom dezelfde meldingen. Heb ik nu wel of geen nieuwe simkaart aangevraagd? Het gaat overigens over het aanvragen van de standaard simkaart.

Ik kijk uit naar jouw antwood. Bij voorbaat dank.

Groetjes,
Nina
Badge +6
Beste Charlene,

Ik heb afgelopen vrijdag ook een nieuwe simkaart aangevraagd, wegens het vermissen van mijn toestel en het blokkeren van mijn oude simkaart, maar ik kreeg precies dezelfde meldingen zoals S van Troost (Ikkess) hierboven beschrijft. Ook ik  heb daarom vandaag nogmaals gekeken op MijnSimyo of ik nu wellicht ergens een bevestiging kon vinden van het aanvragen van de nieuwe simkaart, maar wederom dezelfde meldingen. Heb ik nu wel of geen nieuwe simkaart aangevraagd? Het gaat overigens over het aanvragen van de standaard simkaart.

Ik kijk uit naar jouw antwood. Bij voorbaat dank.

Groetjes,
Nina


Hoi NinaO,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je toestel is vermist. De technische afdeling heeft je aansluiting aangepast.
Kan je het laten weten of het gelukt is om een vervangende simkaart te bestellen. Ik verneem graag je bevindingen.
Hoi Natasha,

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb het gelijk opnieuw geprobeerd en nu lukt het inderdaad wel. Ik kreeg direct de melding dat ik een vervangende simkaart heb besteld. Heel fijn! Ik kijk uit naar het ontvangst hiervan.

Als ik zo vrij mag zijn om gelijk nog een vraag te stellen, bij deze: ik heb begrepen dat als je een simkaart blokkeerd en een nieuwe aanvraagt, je de klantenservice moet bellen om de blokkade op te heffen. Maar dan heb ik met het probleem te maken dat ik met een geblokkeerde simkaart niet kan bellen. Hoe gaat dit straks in zijn werk als ik mijn vervangende simkaart heb ontvangen?

Wederom bij voorbaat dank voor het antwoord.

Groetjes,
Nina
Badge +8
Hoi Natasha,

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb het gelijk opnieuw geprobeerd en nu lukt het inderdaad wel. Ik kreeg direct de melding dat ik een vervangende simkaart heb besteld. Heel fijn! Ik kijk uit naar het ontvangst hiervan.

Als ik zo vrij mag zijn om gelijk nog een vraag te stellen, bij deze: ik heb begrepen dat als je een simkaart blokkeerd en een nieuwe aanvraagt, je de klantenservice moet bellen om de blokkade op te heffen. Maar dan heb ik met het probleem te maken dat ik met een geblokkeerde simkaart niet kan bellen. Hoe gaat dit straks in zijn werk als ik mijn vervangende simkaart heb ontvangen?

Wederom bij voorbaat dank voor het antwoord.

Groetjes,
Nina


Hoi NinaO,

Met een geblokkeerde simkaart kun je wel naar de Klantenservice op 1200 bellen. Handig, hè? 🆒
Wel eerst even activeren op de website.

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

Hartelijk dank voor het antwoord! Ik heb vandaag m'n vervangende simkaart ontvangen en hij werkt vrijwel meteen, ik hoefde niet eens 1200 te bellen, dus mijn zorgen vooraf waren voor niets :)

Hartelijk voor jullie hulp en snelle reageren!

Groetjes,
Nina
Badge +6
Hoi NinaO,

Wat fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen en je weer gebruik kan maken van je Simyo aansluiting! 🙂
Hoi!

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik krijg 2 meldingen maar ik geloof niet dat de simkaart nu echt besteld is. Zou je hier ook even naar kunnen kijken?

groetjes, 
Kar
Badge +6
Hoi Kar,

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en dit doorgegeven aan de technische afdeling.
Als het goed is kun je nu een vervangende simkaart bestellen, wil je laten weten of het is gelukt? 🙂
Het is gelukt, super bedankt!
Badge +6
Hoi Kar,

Fijn om te horen! :)

Wanneer je de simkaart hebt ontvangen en geactiveerd via Mijn Simyo, wil je ik je aanraden nog even contact op te nemen, zodat wij de blokkade eraf kunnen halen, zodat je weer gebruik kan maken van je Simyo aansluiting 🙂
Hoi Kim!

Hoelang zou het verzenden van mijn nieuwe simkaartmoeten duren? Ik heb m nog niet ontvangen. Kun je misschien kijken of hij wel verzonden is? Als ik nu op nieuwe simkaart aanvragen druk krijg ik namelijk weer de oude melding
Badge +6
Hoi Kar,

Ik zie dat je inmiddels de simkaart ontvangen hebt en al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice om de blokkade eraf te laten halen.

Werkt je aansluiting weer helemaal naar tevredenheid? 🙂

Reageer