Skip to main content

Voor zover ik zie heb ik geen mogelijkheid mijn simkaart te activeren (pin- en pukcode wel ontvangen) en staat bij status 'simkaart geblokkeerd'. 

 

Hoe kan ik deze deblokkeren? Heb een dag gewacht en opnieuw opgestart, echter blijft geblokkeerd.

Dankje 

Hoi @Kevin - Simyo,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je je simkaart nog moet activeren. Dit kun je doen via de Mijn Simyo app of website. Hier log je dan in met je 06-nummer en wachtwoord. Zodra je bent ingelogd zie je een blauwe knop met “aan de slag”, hier klik je dan op. Je vult dan je 19-cijferige simkaartnummer in en daarna kun je je contract bevestigen. Je simkaart is dan meteen actief en je bundels zijn na enkele minuten ook actief. Deze zie je dan terug in het Overzicht, je simkaart is vanaf dat moment helemaal klaar voor gebruik 😊.

Mocht je hier vragen of onduidelijkheden over hebben, dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer