.

Beantwoord

Simkaart defect?

  • 19 November 2012
  • 6 reacties
  • 665 Bekeken

Simkaart defect?
Sinds 19 okt. 2012 heb ik met mijn simkaart van Simyo in mijn telefoon.  Het gaat hier om een HTC Desire. Voor deze datum nooit geen problemen mee gehad, maar sinds dat de nieuwe simkaart erin zit, valt mijn telefoon steeds uit. Het uitvallen, en opnieuw opstarten,  is op verschillende momenten, gedurende de dag.
Wat ik al geprobeerd heb om de oorzaak te achterhalen is; terug zetten naar fabrieksinstellingen en de simkaart eruit halen. Nu blijkt dat de telefoon zonder simkaart niet uitvalt, met simkaart van Simyo doet hij dat wel.
Nu is mijn vraag; is mijn simkaart soms defect? Of heb ik geen goede simkaart?  En wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door AngelaA 25 November 2012, 16:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Kun je de Simkaart in een ander toestel proberen?
Kun je de Simkaart in een ander toestel proberen?


Ik ga het vanavond proberen.
Is getest, en deze telefoon valt ook uit. Het is dus niet de telefoon, en niet de geheugenkaart (ook getest). Blijft de simkaart over...
Badge +2
Beste AngelaA,

Wij hebben je bij deze een vervangende simkaart toegestuurd. Je hebt deze met enkele dagen binnen. Laat ons even weten of het probleem hierna is verholpen.

Groetjes,

Arie
Beste AngelaA,

Wij hebben je bij deze een vervangende simkaart toegestuurd. Je hebt deze met enkele dagen binnen. Laat ons even weten of het probleem hierna is verholpen.

Groetjes,

Arie


Beste Arie,

Ik heb de nieuwe kaart onvangen en het probleem lijkt hiermee opgelost.
Bedankt voor het toesturen van de vervangende simkaart.
Ik ben heel tevreden over de goede service.

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Hoi AngelaA,

Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat het is opgelost.

Groetjes,

Alex

Reageer