Skip to main content
Vraag

Simkaart deels geblokkeerd

• August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo,

Wij zitten nu in het buitenland en hadden mijn dochter wat internet tegoed gegeven om bereikbaar te blijven voor vriendinnen. Dit ging prima, tot dat het vandaag op was en ze van mij weer nieuw tegoed kreeg.

Alleen nu kan ze er ineens niets meer mee omdat de simyo app aangeeft dat haar simkaart deels is geblokkeerd. Ik snap niet zo goed hoe dit kan, aangezien ze niet meer heeft verbruikt, want dan zou het van haar beltegoed afgaan. Ze had namelijk ook nog beltegoed staan wat we nu weer gebruikt hebben om de internetbundel aan te schaffen.

Wat kan er nu nog gedaan worden om het weer aan te krijgen? Telefonisch contact zoeken is voor ons nu niet echt haalbaar. 

Iemand een oplossing?

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 8, 2025

Beste ​@Jipjap83 wacht s.v.p. de reactrie van een moderator af vandaag.

Via WhatsApp kun je ook contact maken als je niet wilt bellen.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 8, 2025

Hi ​@Jipjap83,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie op de aansluiting inderdaad dat je een internetbundel hebt aangeschaft. Echter is hierdoor het beltegoed opgegaan waardoor de simkaart uitgaand is geblokkeerd. Als je het beltegoed opwaardeert via Mijn Simyo, wordt de simkaart automatisch weer actief. Het is dan soms ook nog van belang om je telefoon even opnieuw op te starten. 

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja