.

Beantwoord

Simkaart deblokkeren

  • 6 August 2012
  • 8 reacties
  • 429 Bekeken

Aloha,

Ik probeer jullie e bellen maar da ga nie lukken zei die meneer, van het bandje.

Kunnen jullie mijn simkaart activeren please.

Greetings
Mo🆒
icon

Beste antwoord door Natascha 6 August 2012, 12:23

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
Beste Mootje123,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Na het uit en aan zetten van je toestel kan je gebruik maken van je aansluiting.
Toppie thx, kan weer lekker sms

greetings Mo
Badge +6
Beste Mootje123,

Goed te horen dat alles weer werkt!
Badge
Ik kreeg dezelfde meneer op dat bandje. Mijn simkaart moet waarschijnlijk ook gedeblokkeerd worden. Hoewel op de brief die meegestuurd was staat dat deze simkaart 'vrij voor gebruik' is. Was dit bij jou ook zo?
Badge +6
Ik kreeg dezelfde meneer op dat bandje. Mijn simkaart moet waarschijnlijk ook gedeblokkeerd worden. Hoewel op de brief die meegestuurd was staat dat deze simkaart 'vrij voor gebruik' is. Was dit bij jou ook zo?

Beste Aniet,

Welkom op het forum!
Kan je mij een in privé bericht het simkaartnummer sturen die op de nieuwe simkaart van Simyo staat.
Wanneer ik die heb ontvangen ga ik het voor je nakijken.
Badge
Ok, heb ik gedaan. Ik wacht het af.
Badge
Nog niets gehoord. Ik blijf maar afwachten.

Ik hoop maar dat mijn nummer niet wordt afgesloten in verband met uitblijvende activiteit, want dat stond in een eerdere brief.

Met dit nummer kan ik alleen maar noodoproepen doen, dus tsjaa.. het schiet niet op.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Aniet,

Volgens onze gegevens heb je een vervangende simkaart aangevraagd nadat je was ingelogd met je Lowcall aansluiting. Hierdoor is die simkaart gekoppeld aan inactief nummer. Aangezien deze aansluiting in 2011 is overgezet naar een Simyo Zelden aansluiting, is het niet meer mogelijk om deze aansluiting te gebruiken. Met het Simyo Zelden abonnement kunt u uiteraard gewoon van onze diensten gebruik maken.

Groetjes,

Alex

Reageer