.

Beantwoord

Simkaart deblokkeren

  • 27 May 2013
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Badge
Beste mensen van de klantenservice,

Ik heb mijn telefoon geblokkeerd uit voorzorg, omdat ik mijn telefoon niet kon horen en dus niet kon vinden.
Enige tijd later heb ik de phone gewoon gevonden.
Kunt u mijn nr. aub zo spoedig mogelijk deblokkeren zodat ik vandaag weer vooruit kan?
Hiervoor mijn hartelijke dank.

vr.gr.
Mw. Barendsen
icon

Beste antwoord door Natascha 28 May 2013, 09:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste mensen van de klantenservice,

Ik heb mijn telefoon geblokkeerd uit voorzorg, omdat ik mijn telefoon niet kon horen en dus niet kon vinden.
Enige tijd later heb ik de phone gewoon gevonden.
Kunt u mijn nr. aub zo spoedig mogelijk deblokkeren zodat ik vandaag weer vooruit kan?
Hiervoor mijn hartelijke dank.

vr.gr.
Mw. Barendsen


Hoi Mirambee,

Ik zie in het systeem staan dat je gister je simkaart heb laten deblokkeren door de telefonische klantenservice.

Reageer