.

Beantwoord

Simkaart deblokkeren

  • 22 April 2013
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Badge
vorige week ben ik mijn telefoon verloren. Ik heb toen mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Inmiddels heb ik de vervangende simkaart, maar kan deze nog niet gebruiken omdat deze nog geblokkkeerd is. Hoe kan ik deze deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Natascha 24 April 2013, 11:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Va de klantenservice 0800-0232300
Reputatie 7
Badge +9
Via Mijn Simyo kan je de nieuwe simkaart activeren met gebruikmaken van het simkaartnummer.
Reputatie 3
Badge +9
Ik las in een post van Alex dat je dit het beste kan doen via de klantenservice. Maar misschien gaat het ook op jou "mijn simyo" site.
Badge
maar hoe kan ik de klantenservice telefonisch bereiken als mijn telefoon het niet doet?
simkaart deblokkeren en activeren zijn 2 verschillende dingen, want toen ik mijn nieuwe sim geactiveerd had zei hij juist dat hij nog steeds geblokkeerd was
Reputatie 7
Badge +9
Beste bloempje,

Met een vaste lijn is Simyo bereikbaar op 0800-0232300 (op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur), gratis nummer.
Badge +6
vorige week ben ik mijn telefoon verloren. Ik heb toen mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Inmiddels heb ik de vervangende simkaart, maar kan deze nog niet gebruiken omdat deze nog geblokkeerd is. Hoe kan ik deze deblokkeren?

Hoi Bloempje,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Je dient toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

@ Martijn® en Franwon bedankt voor het meedenken.

Reageer