Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieSimkaart deblokkeren
vorige week ben ik mijn telefoon verloren. Ik heb toen mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Inmiddels heb ik de vervangende simkaart, maar kan deze nog niet gebruiken omdat deze nog geblokkkeerd is. Hoe kan ik deze deblokkeren?
Via Mijn Simyo kan je de nieuwe simkaart activeren met gebruikmaken van het simkaartnummer.
Ik las in een post van Alex dat je dit het beste kan doen via de klantenservice. Maar misschien gaat het ook op jou "mijn simyo" site.
maar hoe kan ik de klantenservice telefonisch bereiken als mijn telefoon het niet doet?
simkaart deblokkeren en activeren zijn 2 verschillende dingen, want toen ik mijn nieuwe sim geactiveerd had zei hij juist dat hij nog steeds geblokkeerd was
simkaart deblokkeren en activeren zijn 2 verschillende dingen, want toen ik mijn nieuwe sim geactiveerd had zei hij juist dat hij nog steeds geblokkeerd was
Beste bloempje,
Met een vaste lijn is Simyo bereikbaar op 0800-0232300 (op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur), gratis nummer.
Met een vaste lijn is Simyo bereikbaar op 0800-0232300 (op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur), gratis nummer.
Hoi Bloempje,
Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Je dient toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ Martijn® en Franwon bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.