.

Beantwoord

simkaart bestellen

  • 4 September 2013
  • 8 reacties
  • 601 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb 2 weken geleden mijn simkaart geblokkeerd toe heb ik zover ik weet niet direct een nieuwe besteld.
Nu wil ik er één bestellen maar dat kan niet.
Ik krijg dit bericht:'
"op dit moment ben je afgesloten voor inkomende en uitgaande oproepen. Het is daarom niet mogelijk een nieuwe simkaart te bestellen.

Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice."

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch een nieuwe simnkaart kan bestellen?
De klantenservice kan ik namelijk niet bellen, want ik heb geen werkende mobiel en geen andere telefoon.
icon

Beste antwoord door Ernst 5 September 2013, 14:56

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Anne, bedoel je dat je een nieuw nummer en nieuwe simkaart wilt?
Of bedoel je dat je je oude simkaart weer wilt laten activeren?

In ieder geval toch maar even wachten op een moderator hier op het forum!
Ik wil de oude weer laten activeren
Reputatie 4
Badge +8
Duidelijk Anne.
Dankjewel.

Nu even wachten op een moderator die de simkaart weer activeert!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Anne., welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je je simkaart hebt geblokkeerd omdat hij is verloren of gestolen.
Door een 'bug' is je simkaart helemaal geblokkeerd en kun je inderdaad geen nieuwe bestellen.

Ik vraag me enkel het volgende af: wil je de geblokkeerde simkaart weer gaan gebruiken? (Was je 'm dan niet kwijt?) Of wil je een nieuwe bestellen? Beiden kan ik voor je regelen, tenzij je een nanosim wilt bestellen, dat kan nu enkel nog via Mijn Simyo.

Laat het even weten!

(Mocht je trouwens alsnog willen bellen met de klantenservice: 0900-8090 (€0,35 per gesprek) vanaf een niet-Simyo aansluiting)

koorelle2: dank voor de ondersteuning 😉
Hallo Ernst,

Ik was mijn mobiel kwijtgeraakt, maar heb deze weer terug gevonden.
Daarom zou ik de simkaart weer willen activeren

Gr,
Anne
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anne,

De simkaart is weer actief. Ik heb 'm zojuist geactiveerd. Als je je telefoon uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Kan je even laten weten of je er weer gebruik van kan maken?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

De simkaart doet het weer.
Bedankt!

Gr,
Anne
Badge +8
Hoi Anne.,

Fijn om te horen. En fijn dat je soms ook gewoon iets terug vindt, hè:)

Groetjes,
Charlene

Reageer