Skip to main content

ik heb een e-sim aangevraagd voor mijn dochter maar blijkbaar lukt dat niet op haar telefoon, we hebben vervolgens een normale simkaart gehaald maar de app geeft nog steeds aan dat haar e-Sim niet werkt terwijl wij de simkaart nano hebben. Kan iemand me helpen hiermee? Een medewerker die mijn huidige nummer kan bellen?

Hoi @Armis 

Welkom op het forum van Simyo!

Vervelend dat het niet wilt lukken om de Esim te downloaden en te activeren op de smartphone van je dochter.

Waarmee ik als eerste graag van je zou willen weten:

• Welk merk smartphone heeft je dochter?
  • Welk model?

Het kan namelijk zo zijn, dat de smartphone van je dochter helemaal geen Esim ondersteund, maar alleen een fysieke simkaart.

Simyo heeft een speciale pagina aangemaakt, waarbij je stap-voor-stap wordt begeleid bij het downloaden in activeren van de Esim op je smartphone.
Ik adviseer je om deze stappenplan eens uit te voeren op de smartphone van je dochter, mist haar smartphone uiteraard de Esim ondersteund.

Hier de link naar deze pagina: Esim Downloaden en Activeren

Een moderator zal je niet gauw bellen, maar je eveneens via het forum te hulp schieten.

Ik hoor graag van je, of het stappenplan is gelukt en een antwoord op mijn gestelde vragen.

Hi @Armis,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en doorgezet naar onze technische dienst. Zij hebben afgelopen vrijdag een handeling uitgevoerd waardoor je simkaart actief is en klaar voor gebruik. Werkt alles naar behoren? 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer