.

Beantwoord

simkaart activeren lukt niet

  • 30 December 2013
  • 5 reacties
  • 1227 Bekeken

ik probeer mijn simkaart te activeren maar dat luk niet op de site.
Is er een andere manier om dat tedoen.
want mijn nummer woord vandaag over gezet.
icon

Beste antwoord door Ernst 31 December 2013, 09:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ramon Verburg, welkom op het Simyo forum :)

Gaat het hier om de aansluiting van je vrouw, misschien? Want je bent op het forum aanwezig met een abonnement dat al een half jaar aangesloten is. (Wel fijn, dat vertrouwen in Simyo :D)
Bij je vrouw zie ik dat de simkaart is geactiveerd op de dag dat het nummer werd overgezet, en dat is nou net niet handig...
Er wordt per mail ook geadviseerd om dit uiterlijk 1 dag van te voren te doen. Dit doen we omdat het activeren van een simkaart en het overzetten van een telefoonnummer vrij ingrijpende processen zijn. Als die tegelijk lopen, blijven ze hangen en duurt het langer voor ze afgerond zijn...

Ik zie dat er inmiddels verbruik is geweest, dus alles lijkt te werken 🙂
Hoi, 

Ik merk dat ik hetzelfde probleem heb. Had de mail nog niet gelezen, dus simkaart geactiveerd op de dag dat mijn nummer werd over gezet. Ik kan dus nu niet bij Mijn simkaart en instellingen iets aanvinken of wijzigen. Bellen lukt ook niet. 
Hoe lang duurt het voordat alles is geactiveerd en ik instellingen nog moet/kan wijzigen om bijvoorbeeld te kunnen internetten?

Ronald
Badge +8
Hoi, 

Ik merk dat ik hetzelfde probleem heb. Had de mail nog niet gelezen, dus simkaart geactiveerd op de dag dat mijn nummer werd over gezet. Ik kan dus nu niet bij Mijn simkaart en instellingen iets aanvinken of wijzigen. Bellen lukt ook niet. 
Hoe lang duurt het voordat alles is geactiveerd en ik instellingen nog moet/kan wijzigen om bijvoorbeeld te kunnen internetten?

Ronald


Hoi Ronald Dekker,

Dat gaat inderdaad niet samen, activeren op de dag van nummerbehoud. Ik ga de IT-afdeling vragen of zij dit recht moeten zetten voor je, of dat dit toch nog vanzelf goed komt, maar met een vertraging. Ik houd je op de hoogte.

groetjes,
Charlene
hallo,
ik heb een nieuwe simkaart met nieuw nummer. het is al meer dan een uur geleden dat ik het geactiveerd. maar tot op heden is mijn bundel niet actief wat is het probleem?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jharon, welkom op het Simyo forum en bij Simyo 🙂!

Volgens mijn gegevens zijn je bundels direct na het activeren actief gegaan. Dit zou nu ook goed zichtbaar moeten zijn op Mijn Simyo. Zou je dat eens na kunnen kijken?

Groetjes, Tiury

Reageer