.

Beantwoord

Simkaart activeren is niet gelukt

  • 7 December 2013
  • 9 reacties
  • 688 Bekeken

Ik probeer sinds gisteren de nieuw ontvangen simkaart te activeren. Bij de eerste poging 'vloog' de computer eruit, heb niet de pdf met contract ontvangen etc etc. Het lukt me echter niet opnieuw de simkaart te activeren. Hoe kan ik dit oplossen.
icon

Beste antwoord door Charlene 9 December 2013, 14:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik heb precies hetelfde. Ben benieuwd of ze het maandag snel kunnen oplossen anders heb ik een probleem.
Ik heb vandaag mijn nano simkaart geactiveerd voor mijn iphone 5s.
Nou heb ik een keer snel een pincode voorbij zien komen. Dus die weet ik nu niet meer. Heb ook geen mail gehad, dus de pincode en puckcode die onder mijn instellingen staan, kloppen niet. 

Ik heb geen bereik met mijn simkaart, want er staat geen service. Heb hem aan itunes gehangen, en gereset zoals aangegeven in andere berichten. Maar niets mag helpen. 

Ik kan eigenlijk niet zonder mijn mobiel, en al helemaal niet zonder bereikbaar te kunnen zijn..
Ook zegt hij dat de simkaart niet geprovinoseerd (o.d.) is?

Wat moet ik nu doen????
Reputatie 7
Badge +9
Probeer het via https://twitter.com/simyoNL
geen reactie 😉 heb je echt geen oplossing?
Erg vervelend dit.. 
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen oplossing want ik werk niet voor Simyo! Maar zoals gezegd de meeste kans dat je tijdens het weekend een deskundig antwoord van iemand van Simyo krijgt is via Twitter.
Op zaterdag had ik geschreven dat ik mijn mobiel maandag toch echt nodig zou hebben. Wilde maandag ochtend vroeg als eerste in wachtrij komen bij servicenummer, maar het was niet meer nodig. Mijn Simkaart  is gedurende weekend toch nog geactiveerd .
Goedzo Simyo !
Badge +8
Ik heb vandaag mijn nano simkaart geactiveerd voor mijn iphone 5s.
Nou heb ik een keer snel een pincode voorbij zien komen. Dus die weet ik nu niet meer. Heb ook geen mail gehad, dus de pincode en puckcode die onder mijn instellingen staan, kloppen niet. 

Ik heb geen bereik met mijn simkaart, want er staat geen service. Heb hem aan itunes gehangen, en gereset zoals aangegeven in andere berichten. Maar niets mag helpen. 

Ik kan eigenlijk niet zonder mijn mobiel, en al helemaal niet zonder bereikbaar te kunnen zijn..
Ook zegt hij dat de simkaart niet geprovinoseerd (o.d.) is?

Wat moet ik nu doen????


Hoi timobeer,

Jouw simkaart-activatie is gisterenavond afgerond. Ik weet niet hoe laat je die hebt gedaan op Mijn Simyo, maar het kan dat het daadwerkelijke activeren een beetje vertraagd was. Toen het afgerond was, heb je een email gehad met je PIN en PUKcode. Kun je die nu wel gebruiken?
Ik heb je reacties in verschillende topics gevonden. Zou je voortaan op 1 plek je vraag kunnen stellen? Dan kunnen we iedereen eerder helpen en blijft het forum overzichtelijk. :)

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik probeer sinds gisteren de nieuw ontvangen simkaart te activeren. Bij de eerste poging 'vloog' de computer eruit, heb niet de pdf met contract ontvangen etc etc. Het lukt me echter niet opnieuw de simkaart te activeren. Hoe kan ik dit oplossen.

Hoi Annette27,

Welkom op het forum en bij Simyo :)
Ik zie dat je simkaart-activatie gisterenavond is afgerond. Je zult de email en PIN en PUKcode inmiddels ontvangen hebben en kunt dus gebruik gaan maken van je Simyo abonnement.
Laat je even weten of dat ook lukt?

Groetjes, Charlene
Badge +8
Ik heb precies hetelfde. Ben benieuwd of ze het maandag snel kunnen oplossen anders heb ik een probleem.

Hoi peloca,

Ook jouw sim is gisterenavond geactiveerd, zie ik. Waarschijnlijk hadden jullie allemaal hiermee te maken.
Kun je ook even laten weten of je nu gebruik kunt maken van je simkaart?

Groetjes, Charlene

Reageer