.

Beantwoord

Simkaart activeren

  • 25 October 2012
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb sinds een paar dagen een simkaart in bezit die ik heb aangevraagd via de klantenservice.
Na een paar keer proberen met de pincode van mijn vorige simkaart (ook van Simyo), is mijn simkaart geblokkeerd.
Mijn pukcode werkt ook niet.
Zijn pin- en pukcode simkaart afhankelijk?
Moet ik nog mijn simkaart activeren?

Mvg,
Maarten Hogeveen
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 12:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mhogeveen,

Volgens onze gegevens heb je de micro simkaart nog niet laten activeren. Dit kun je doen door contact op te nemen met de klantenservice. Vervolgens moet je het simkaartnummer doorgeven. Kun je laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer