.

Vraag

simkaart

  • 7 January 2024
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Ik heb 2 simkaarts ontvangen dat terwijl ik maar 1 abonnement heb afgesloten. Het betreft simkaart voor nummer 06XXXXXXXX. Heb ik hierdoor ook extra kosten?


2 reacties

Reputatie 7

@Stijnroijakkers Weet dat dit een openbaar forum is en je nu dus je telefoonnummer op het World Wide Web hebt geplaatst. Waarom heb je dus niets gedaan met de melding die je ziet in het opmerkingscherm?

Gedurende 2 uur na plaatsing van een bericht kun je deze nog bewerken. Maak hier gebruik van!!

NB Een Mod zal morgen in de loop van de dag reageren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Stijnroijakkers,

Bedankt voor je bericht. Wij hebben je telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Ik raad aan om voorzichtig met je gegevens om te gaan zoals @RicoK ook aangeeft. Het forum is namelijk openbaar en voor iedereen toegankelijk!

Wat gek dat je 2 simkaarten hebt ontvangen! Ik heb je telefoonnummer opgezocht in ons systeem en ik zie dat je 2 bestellingen hebt geplaatst waarvan je er 1 hebt geannuleerd. Waarschijnlijk was de simkaart toen al onderweg. Als je mij een privébericht stuurt met je persoonlijke gegevens dan help ik je graag verder met welke simkaart je kunt gebruiken en welke je kunt weggooien. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer