.

Beantwoord

SIM-wachtwoord

  • 30 April 2012
  • 3 reacties
  • 426 Bekeken

Badge
Ik heb een abonnement bij Simyo. Gisteren heb ik een gebruikte simlockvrije mobiel (Samsung GT-S5250) gekocht.

Wil ik vandaag mijn simkaart van Simyo overzetten van mijn oude toestel naar de Samsung, wordt er na het invoeren van je PIN ineens gevraagd om het invoeren van een SIM-wachtwoord. Met mijn oude toestel werd er allen gevraagd om mijn PIN.

Heeft iemand dit al vaker meegemaakt? Waar ligt dit aan? Hoe kan ik dit oplossen.



Richard
icon

Beste antwoord door Manisha 3 May 2012, 11:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Richard,

Welkom op het Simyo forum!
Als je zeker weet dat het toestel simlockvrij is gaat het hier om een wachtwoord die je zelf hebt ingesteld bij in gebruik name van het toestel. Wij raden je aan om na te gaan welk wachtwoord je ingevoerd zou kunnen hebben en dit te proberen. Deze melding ligt echter niet aan de Simyo simkaart, je kunt dit controleren door de Simyo simkaart in een ander simlockvrij toestel te zetten.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi Manisha,

Het probleem is inmiddels verholpen. Het toestel moest toch simlockvrij worden gemaakt.

Het vrreemde is nu dat de 2 sinkaarten wel werken en 2 sinkaarten niet op dit toestel, waaronder ook mijn simkaart van Simyo.

De persoon die mijn toestel simlockvrij heeft gemaakt, had dit zel ook nog nooit eerder meegemaakt.

Het is in ieder geval opgelost en heb mijn toestel inmiddels met veel plezier in gebruik genomen.

Bedankt in ieder geval voor je reactie.



Groetjes, Richard
Reputatie 2
Badge +4
Beste Richard,

Als het toestel simlockvrij is zouden alle simkaarten moeten werken i.c.m. het toestel. Wij vinden het ook vreemd dat sommige simkaarten nog steeds niet werken met je toestel. Wij zijn in ieder geval blij om te vernemen dat je de Simyo simkaart inmiddels hebt kunnen gebruiken en wensen je nog veel plezier met de aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer