Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactie
Welkom op het forum bbr,
Indien je inlogt op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl kan je daar (onder het tabblad selfservice) een vervangende simkaart aanvragen. Tijdens het doen van de aanvraag kan je aangeven dat je een nanosim wenst te ontvangen.
Indien je inlogt op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl kan je daar (onder het tabblad selfservice) een vervangende simkaart aanvragen. Tijdens het doen van de aanvraag kan je aangeven dat je een nanosim wenst te ontvangen.
Welkom op het forum bbr,
Indien je inlogt op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl kan je daar (onder het tabblad selfservice) een vervangende simkaart aanvragen. Tijdens het doen van de aanvraag kan je aangeven dat je een nanosim wenst te ontvangen.
Ik krijg de melding "Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen."
Maar er is geen bedrag van mijn beltegoed afgeschreven. Ik vermoed dat het niet gelukt is.
2 punten hierbij:
* Ik wil mijn nummer behouden - dat komt goed?
* Ik wil beide simcards kunnen gebruiken - kan dat?
Nog eens geprobeerd,. nu is er wel geld afgeschreven.
Als ik 2 sims binnenkrijg kom ik geld terug vragen.
Heeft iemand antwoord op bovenstaande 2 punten?
Als ik 2 sims binnenkrijg kom ik geld terug vragen.
Heeft iemand antwoord op bovenstaande 2 punten?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.