Skip to main content
Vraag

Sim kaart Smartwatch

• May 16, 2025
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Goedenavond, 

Zou iemand met mij mee willen kijken of alle instellingen goed staan?

De horloges van onze dochters hebben altijd goed gewerkt met een Lebara simkaart maar met de Simyo kaartjes erin kunnen ze alleen nog gebeld worden. De instelling zijn niet meer aan te passen vanaf de app omdat er geen verbinding met het horloge meer wordt gemaakt. Dus gps werkt ook niet meer.

Sms vanaf mijn telefoon en sim naar 1 van de horloges met Simyo simkaart: pw,123456,ts#

Reactie:

ver:R36CW_SZ6_V1.0_2022.11.03_15.28.59_cob_b;

ID:k6f9f1sq4x;

slave ID:k6f9f1sq4x;

imei:868499073123437;

ip_url:52.28.132.157;

port:9003;

upload:600S;

bat level:77;

language:16;

zone:2.00;

ec:1;

NET:OK(100);

SMS:pw,123456,apn,internet,KPN,gprs,20408#

Reactie: APN ok

SMS:pw,123456,apn,portalmmm.nl,KPN,gprs#

Reactie: APN ok

Meerdere opties al geprobeerd en krijg over APN ok op terug.

Ik heb geen idee meer waar het aan ligt. Zo zonde dat het altijd heeft gewerkt maar sinds de overstap op beide horloges niet meer.

Mocht iemand nog tips hebben... ik hoor het graag!!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • May 16, 2025

Ik heb geen idee of de poster van dit topic uiteindelijk met mijn advies het werkend heeft gekregen. Mijn advies hier gaat niet anders zijn qua instellingen.

Mocht je met een van die settings het werkend hebben, dan hoor ik graag welke werkte.

Simyo zelf biedt overigens GEEN ondersteuning voor dit soort horloges. In een mobiel zouden de simkaarten moeten werken. In andere systemen kan het werken, maar als dat niet zo is, dan biedt het personeel van Simyo daar simpelweg geen ondersteuning voor.

• auteur
  • Beginner
  • May 17, 2025

Ik heb geen idee of de poster van dit topic uiteindelijk met mijn advies het werkend heeft gekregen. Mijn advies hier gaat niet anders zijn qua instellingen.

Mocht je met een van die settings het werkend hebben, dan hoor ik graag welke werkte.

Simyo zelf biedt overigens GEEN ondersteuning voor dit soort horloges. In een mobiel zouden de simkaarten moeten werken. In andere systemen kan het werken, maar als dat niet zo is, dan biedt het personeel van Simyo daar simpelweg geen ondersteuning voor.

Bedankt voor je reactie ​@Groentjuh.

Ik heb dus juist alle die oude topics geprobeerd maar krijg over op terug APN ok dus dan staat alles goed toch?

Ik ben benieuwd wat er nog in dit topic staat maar ik krijg geen toegang.

https://forum.simyo.nl/internet-4g-62/zijn-de-apn-instellingen-in-2020-nog-up-to-date-44129

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • May 19, 2025

Bedankt voor je reactie ​@Groentjuh.

Ik heb dus juist alle die oude topics geprobeerd maar krijg over op terug APN ok dus dan staat alles goed toch?

Ik ben benieuwd wat er nog in dit topic staat maar ik krijg geen toegang.

https://forum.simyo.nl/internet-4g-62/zijn-de-apn-instellingen-in-2020-nog-up-to-date-44129

“APN ok” is waarschijnlijk alleen dat de configuratie goed is ontvangen/ingesteld is, maar als alleen bellen werkt, dan werkt het dus niet. Ik weet zelfs helaas ik niet wat werkt voor die horloges.

Zoals ik aangeef, Simyo's medewerkers zullen geen verdere ondersteuning bieden. Simyo's simkaarten zijn voor mobieltjes. Smartwatches vallen daar niet onder. Kan het werken daarin? Mogelijk! Als het werkt: Prima. Werkt het niet, ja dan zul je zelf moeten uitzoeken hoe en wat…

Werkt data overigens wel als je de simkaart in een mobiel doet?