.

Beantwoord

Sim geen service

  • 22 October 2013
  • 5 reacties
  • 422 Bekeken

Badge +1
Gisteren zou mijn nummer overgaan van tmobile naar simyo. Sim geactiveerd, geplaatst in iphone 4s simlock vrij, pin ingevoerd voor ontgrendelen sim. Gesynchroniseerd met iTunes, nieuwe providergegevens, meerdere malen opnieuw opgestart. Zonder succes. Nog steeds de melding "geen service". Sim van mijn vrouw idem, ook gisteren alles zoals hierboven beschreven gedaan....
icon

Beste antwoord door Alex 22 October 2013, 15:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Excile,

Mijn collega heeft via Twitter contact met je over zowel jouw aansluiting als die van je vrouw. Het wordt zo snel mogelijk voor je opgelost. Jouw situatie:

E.e.a. heeft te maken met het bestellen van een nano simkaart voordat je nummerbehoud aanvraag is uitgevoerd. Het wordt nu voor beide aansluitingen opgelost 🙂.

Omdat mijn collega het al voor je heeft opgepakt via Twitter, is het handiger via dat kanaal af te handelen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Yip, zijn er druk mee bezig 🙂 Hoop dat het opgelost kan worden.
Via Twitter werkt in ieder geval prima !

Mvg.
Reputatie 5
Badge +10
Ok dat is goed om te horen. Hopelijk kan het inderdaad snel worden opgelost.
Badge +1
Opgelost! Top service via Twitter (^CS) ! Thanks again.
Badge +8
Opgelost! Top service via Twitter (^CS) ! Thanks again.

Hoi Excile,

Blij dat ik je goed heb kunnen helpen 🙂 Mocht er weer iets zijn, dan kun je ons hier of op Twitter vinden.

Groetjes,
Charlene

Reageer