Skip to main content
antwoord

Sim geblokkeerd, wat nu?

  • September 16, 2022
  • 9 reacties
  • 146 Bekeken

Sinds gisteren is mijn nummer overgezet en is mijn nwe abb via Simyo ingegaan. Helaas is mijn simkaart geblokkeerd, zo staat je ook in de instellingen. Kan deze door jullie gedeblokkeerd worden?

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @HPH,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je nummer eindelijk is overgezet naar Simyo! Je bent nu officieel Simyaan 😊.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je simkaart is geblokkeerd omdat je deze nog moet activeren via Mijn Simyo. Als je inlogt via de app of website dan zie je een blauwe knop met “aan de slag”. Hier klik je dan op en dan voer je je 19-cijferige simkaartnummer in en bevestig je je contract. Je ontvangt daarna per e-mail je pin-en pukcode en je simkaart is dan helemaal klaar voor gebruik.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • September 16, 2022

Hoi @HPH,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je nummer eindelijk is overgezet naar Simyo! Je bent nu officieel Simyaan 😊.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je simkaart is geblokkeerd omdat je deze nog moet activeren via Mijn Simyo. Als je inlogt via de app of website dan zie je een blauwe knop met “aan de slag”. Hier klik je dan op en dan voer je je 19-cijferige simkaartnummer in en bevestig je je contract. Je ontvangt daarna per e-mail je pin-en pukcode en je simkaart is dan helemaal klaar voor gebruik.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • September 16, 2022

Top dank je wel, is inmiddels gelukt!


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 16, 2022

Hoi @HPH,

Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat het activeren van je simkaart is gelukt! Ik zie ook op je aansluiting dat je simkaart en bundels actief zijn dus dat is helemaal goed gegaan 😄.

Ik wens je verder een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja


  • Beginner
  • July 19, 2023

sinds vanavond is de simkaart van mijn zoon zijn mobiel geblokkeerd.

van alles geprobeerd, maar niks helpt.

wat moet ik nu doen?

 

 


  • July 20, 2023

sinds vanavond is de simkaart van mijn zoon zijn mobiel geblokkeerd.

van alles geprobeerd, maar niks helpt.

wat moet ik nu doen?

 

 

Hallo @Renssieboy even bellen met de helpdesk van Simyo.

Succes.

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 20, 2023

Hoi @Renssieboy,

Bedankt voor je bericht. Oei, wat lastig dat de simkaart is geblokkeerd!

Zojuist heb ik even meegekeken op de aansluiting en zie ik dat het beltegoed op dit moment op €0,00 staat. Als het tegoed wordt opgewaardeerd kan er weer gebruik worden gemaakt van de aansluiting!

Ik hoor graag of dit lukt.

Bedankt voor je reactie @JanD 😊.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • July 20, 2023

Goedemorgen

 

Ja het is gelukt! Fijn!

Er moet dus altijd beltegoed opstaan als hij zn 4G wil gebruiken?!

Groet, Marianne 


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • July 20, 2023

Er moet dus altijd beltegoed opstaan als hij zn 4G wil gebruiken?!

Als er geen beltegoed op staat, dan kan er geen uitgaande gesprekken gestart worden (hij kan dan niet bellen! Wel gebeld worden), geen SMS verstuurd worden (ontvangen kan wel), geen data verbruikt worden (internetten via 2G/4G kan niet!).


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 20, 2023

Hoi @Renssieboy,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het is gelukt.

Het antwoord van @Groentjuh klopt helemaal, super bedankt voor je hulp! 😊

Groetjes,
Roeqajja