Sinds gisteren is mijn nummer overgezet en is mijn nwe abb via Simyo ingegaan. Helaas is mijn simkaart geblokkeerd, zo staat je ook in de instellingen. Kan deze door jullie gedeblokkeerd worden?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je nummer eindelijk is overgezet naar Simyo! Je bent nu officieel Simyaan .
Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je simkaart is geblokkeerd omdat je deze nog moet activeren via Mijn Simyo. Als je inlogt via de app of website dan zie je een blauwe knop met “aan de slag”. Hier klik je dan op en dan voer je je 19-cijferige simkaartnummer in en bevestig je je contract. Je ontvangt daarna per e-mail je pin-en pukcode en je simkaart is dan helemaal klaar voor gebruik.
Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Top dank je wel, is inmiddels gelukt!
Hoi
Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat het activeren van je simkaart is gelukt! Ik zie ook op je aansluiting dat je simkaart en bundels actief zijn dus dat is helemaal goed gegaan .
Ik wens je verder een prettige dag!
Groetjes,
Roeqajja
sinds vanavond is de simkaart van mijn zoon zijn mobiel geblokkeerd.
van alles geprobeerd, maar niks helpt.
wat moet ik nu doen?
sinds vanavond is de simkaart van mijn zoon zijn mobiel geblokkeerd.
van alles geprobeerd, maar niks helpt.
wat moet ik nu doen?
Hallo
Succes.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Oei, wat lastig dat de simkaart is geblokkeerd!
Zojuist heb ik even meegekeken op de aansluiting en zie ik dat het beltegoed op dit moment op €0,00 staat. Als het tegoed wordt opgewaardeerd kan er weer gebruik worden gemaakt van de aansluiting!
Ik hoor graag of dit lukt.
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Amy
Goedemorgen
Ja het is gelukt! Fijn!
Er moet dus altijd beltegoed opstaan als hij zn 4G wil gebruiken?!
Groet, Marianne
Er moet dus altijd beltegoed opstaan als hij zn 4G wil gebruiken?!
Als er geen beltegoed op staat, dan kan er geen uitgaande gesprekken gestart worden (hij kan dan niet bellen! Wel gebeld worden), geen SMS verstuurd worden (ontvangen kan wel), geen data verbruikt worden (internetten via 2G/4G kan niet!).
Hoi
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het is gelukt.
Het antwoord van
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.