Sinds gisteravond 15 mei 2013 kan ik geen gebruik meer maken van het telefonisch netwerk. Mijn mobiel geeft dan ook steeds de volgende melding: "Registratie SIM-kaart mislukt". Erg vervelend natuurlijk, aangezien ik m'n telefoon toch echt nodig heb...
Wie kan mij helpen? Gaat het hier om een plaatselijke storing, ligt het aan mijzelf? Ik heb al verschillende telefoons geprobeerd, allen geven dezelfde melding als ik mijn Simyo Sim-only simkaart er in stop. Mijn postcode is 3014CG (Rotterdam), dus misschien is een postcodecheck handig. Ik zag namelijk op dit forum al eerder een soortgelijke opmerking hierover.
Graag zou ik snel een reactie ontvangen en nog liever zou ik het probleem snel opgelost zien! Ik kan natuurlijk de klantenservice niet bellen, dus ik hoop dat het op deze manier gaat lukken.
Vriendelijke groet,
Martijn
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie