.

Beantwoord

Registratie SIM-kaart mislukt - Waarom heb ik geen bereik?

  • 16 May 2013
  • 5 reacties
  • 674 Bekeken

Beste mensen,

Sinds gisteravond 15 mei 2013 kan ik geen gebruik meer maken van het telefonisch netwerk. Mijn mobiel geeft dan ook steeds de volgende melding: "Registratie SIM-kaart mislukt". Erg vervelend natuurlijk, aangezien ik m'n telefoon toch echt nodig heb...

Wie kan mij helpen? Gaat het hier om een plaatselijke storing, ligt het aan mijzelf? Ik heb al verschillende telefoons geprobeerd, allen geven dezelfde melding als ik mijn Simyo Sim-only simkaart er in stop. Mijn postcode is 3014CG (Rotterdam), dus misschien is een postcodecheck handig. Ik zag namelijk op dit forum al eerder een soortgelijke opmerking hierover.

Graag zou ik snel een reactie ontvangen en nog liever zou ik het probleem snel opgelost zien! Ik kan natuurlijk de klantenservice niet bellen, dus ik hoop dat het op deze manier gaat lukken.

Vriendelijke groet,

Martijn 
icon

Beste antwoord door Charlene 17 May 2013, 16:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Postcode check via KPN omdat Simyo gebruikt maakt van het KPN netwerk.
Met een vaste lijn is Simyo bereikbaar op 0800-0232300
Volgens die check zou ik gewoon alles kunnen moeten doen. Ik heb op dit moment geen telefonisch bereik en geen mobiel internet. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +9
Bel via een vaste lijn het nummer wat Martijn hierboven heeft vermeld! Misschien moet je aansluiting gereset worden.
Nadat je aansluiting gereset is ook even je toestel resetten, batterij en simkaart even uit en daarna weer in het toestel plaatsen en toestel weer aanzetten.

Succes.
Ik heb de klantenservice gebeld, als het goed is krijg ik overmorgen een nieuwe simkaart. Kan ik dus alleen wel bijna 3 dagen niet bellen of sms'en... Is daar een bepaalde compensatieregeling voor?
Badge +8
Beste mensen,

Sinds gisteravond 15 mei 2013 kan ik geen gebruik meer maken van het telefonisch netwerk. Mijn mobiel geeft dan ook steeds de volgende melding: "Registratie SIM-kaart mislukt". Erg vervelend natuurlijk, aangezien ik m'n telefoon toch echt nodig heb...

Wie kan mij helpen? Gaat het hier om een plaatselijke storing, ligt het aan mijzelf? Ik heb al verschillende telefoons geprobeerd, allen geven dezelfde melding als ik mijn Simyo Sim-only simkaart er in stop. Mijn postcode is 3014CG (Rotterdam), dus misschien is een postcodecheck handig. Ik zag namelijk op dit forum al eerder een soortgelijke opmerking hierover.

Graag zou ik snel een reactie ontvangen en nog liever zou ik het probleem snel opgelost zien! Ik kan natuurlijk de klantenservice niet bellen, dus ik hoop dat het op deze manier gaat lukken.

Vriendelijke groet,

Martijn 


Hoi Mar_b_tijn,

Ik heb even naar je aansluiting gekeken. Klopt het dat je bent overgestapt van een Lowcall Simyo, naar een Simyo sim only?
Ik denk dat je de verkeerde simkaart in je toestel hebt. Namelijk de oude Lowcall-simkaart, die het sinds 15-5 niet meer doet.
Ik heb je even een privébericht gestuurd met het simkaartnummer van de simkaart waar je abonnement nu op loopt. Die moet het gewoon doen.

Laat je nog even weten of je eruit bent gekomen?

Groetjes,

Charlene

Reageer