.

Beantwoord

PUK code werkt niet meer

  • 30 January 2013
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

Hallo,

Mijn dochter heeft haar PIN-code 3 maal verkeerd ingevoerd (toestel stond aan toen deze in haar zak zat. Vervolgens heeft ze blijkbaar te vaak de PUK-code ingevoerd (denkende dat ze haar PIN-code aan het invoeren was.

Nu komt er een melding dat de SIM-kaart geweigerd is.

Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet Edwin Luijt
icon

Beste antwoord door Esma 31 January 2013, 14:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +1
Hoi Edwin Luijt,

Helaas is het niet mogelijk de simkaart te deblokkeren, als de pin- en pukcode meerdere malen foutief is ingevoerd.

Ik raad je aan om een vervangende simkaart aan te vragen via haar persoonlijke Simyo pagina, onder het tabblad 'Selfservice'. Voor de vervangende simkaart wordt 5 euro in rekening gebracht.

Reageer