Hallo, graag zou ik wat hulp willen hebben bij het activere van mijn simkaart.
Het klantenservice telefoonnummer wat ik heb gebeld is 'tijdelijk niet bereikbaar' en als ik via zelfservice naar simyo.nl/activeren ga, kom ik op een hele andere plek van simyo.nl terecht.
Zou iemand van het beheer mijn simkaart persoonlijk kunnen activeren? Want zo kom ik er niet uit en ik ben al een paar dagen niet bereikbaar.
Alvast vriendelijk bedankt,
Loes Wedda
Bedankt voor de snelle reactie.
Maar als ik wil bellen, krijg ik alsnog te horen dat mijn simkaart wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Ik heb het toestel al een paar keer uit- en aangeschakeld.
Nog andere opties?
Groet,
Loes Wedda
Maar als ik wil bellen, krijg ik alsnog te horen dat mijn simkaart wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Ik heb het toestel al een paar keer uit- en aangeschakeld.
Nog andere opties?
Groet,
Loes Wedda
Hoi Loes,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van uw aansluiting. Klopt het dat je de simkaart weer hebt kunnen gebruiken?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van uw aansluiting. Klopt het dat je de simkaart weer hebt kunnen gebruiken?
Groetjes,
Alex
Hallo Alex,
Ik heb inderdaad weer gebruik kunnen maken van mijn aansluiting. Ontzettend bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groetjes,
Loes Wedda
Ik heb inderdaad weer gebruik kunnen maken van mijn aansluiting. Ontzettend bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groetjes,
Loes Wedda
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.