Ik wilde het abonnement van mijn vrouw betalen vanaf mijn bankrekening. dit werd afgewezen omdat het van de rekening van de vrouw betaald moet worden. Ik begrijp niet waarom.
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheidÂ
Beste ​
Als je via een ander bankrekeningnummer wilt betalen zul je het nummer moetenwijzigen in MijnSimyo.
Â
Â
Bedankt voor je antwoord.
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Je bestelling is inderdaad afgewezen doordat de tenaamstelling van de Simyo aansluiting niet overeenkwam met de tenaamstelling van het rekeningnummer. In dit geval kun je het beste een mail sturen naar klantenservice@simyo.nl of contact op via onze klantenservice-chat met het volgende document:
- Een kopie van de tenaamstelling van je opgegeven bankrekening of een kopie/foto van de betreffende bankpas (scherm hierbij het pasnummer af om fraude te voorkomen of gebruik de KopieID app van de Rijksoverheid).Â
Zo kunnen wij alsnog zien jij de rekeninghouder bent en de bestelling goedkeuren!
Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag .Â
Groetjes,
Seren
Hoi. Een e-mail met een foto van de kaart verzonden naar het opgegeven e-mailadres.
Hoi. Een e-mail met een foto van de kaart verzonden naar het opgegeven e-mailadres.
Super! Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk oppakken. Omdat je vraag is beantwoord zal ik deze topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic openen.Â
Voor nu wens ik je een fijne jaarwisseling!Â
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.