Skip to main content
antwoord

Probleem met nummeroverdracht door onjuiste tenaamstelling, wat te doen?

  • December 30, 2024
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Ik wilde het abonnement van mijn vrouw betalen vanaf mijn bankrekening. dit werd afgewezen omdat het van de rekening van de vrouw betaald moet worden. Ik begrijp niet waarom.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Szybki_tm,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Je bestelling is inderdaad afgewezen doordat de tenaamstelling van de Simyo aansluiting niet overeenkwam met de tenaamstelling van het rekeningnummer. In dit geval kun je het beste een mail sturen naar klantenservice@simyo.nl of contact op  via onze klantenservice-chat met het volgende document:

  • Een kopie van de tenaamstelling van je opgegeven bankrekening of een kopie/foto van de betreffende bankpas (scherm hierbij het pasnummer af om fraude te voorkomen of gebruik de KopieID app van de Rijksoverheid). 

Zo kunnen wij alsnog zien jij de rekeninghouder bent en de bestelling goedkeuren!

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag :). 

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • December 30, 2024

Beste ​@Szybki_tm het bankrekeningnummer dat je ooit eens opgegeven hebt voor automatische incasso is het juiste bankrekeningnummer dat bij het abonnement hoort.

Als je via een ander bankrekeningnummer wilt betalen zul je het nummer moetenwijzigen in MijnSimyo.

 

 


  • auteur
  • Beginner
  • December 30, 2024

Bedankt voor je antwoord.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • December 31, 2024

Hoi ​@Szybki_tm,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Je bestelling is inderdaad afgewezen doordat de tenaamstelling van de Simyo aansluiting niet overeenkwam met de tenaamstelling van het rekeningnummer. In dit geval kun je het beste een mail sturen naar klantenservice@simyo.nl of contact op  via onze klantenservice-chat met het volgende document:

  • Een kopie van de tenaamstelling van je opgegeven bankrekening of een kopie/foto van de betreffende bankpas (scherm hierbij het pasnummer af om fraude te voorkomen of gebruik de KopieID app van de Rijksoverheid). 

Zo kunnen wij alsnog zien jij de rekeninghouder bent en de bestelling goedkeuren!

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag :). 

Groetjes,
Seren


  • auteur
  • Beginner
  • December 31, 2024

Hoi. Een e-mail met een foto van de kaart verzonden naar het opgegeven e-mailadres.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • December 31, 2024

Hoi. Een e-mail met een foto van de kaart verzonden naar het opgegeven e-mailadres.

Super! Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk oppakken. Omdat je vraag is beantwoord zal ik deze topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben kun je altijd een nieuw topic openen. 

Voor nu wens ik je een fijne jaarwisseling! 💥