.

Beantwoord

Prepaid met Nano

  • 11 June 2013
  • 7 reacties
  • 304 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 19 reacties
Is het ook mogelijk om een Nano-simkaart aan te vragen als nieuwe prepaid klant?
icon

Beste antwoord door Charlene 12 June 2013, 12:35

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je ontvangt na aanvraag standaard een combi simkaart. Daarna kan je in je Mijn Simyo een vervangende nano simkaart aanvragen. 
Badge
Oke top! Ik vond overal in de teksten het woord "contract" en dacht daarom dat het alleen om de sim-only abbo's zou gaan.
Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 7
Badge +9
Nog ter aanvulling - de vervangende nano simkaart is gratis voor nieuwe klanten.
Badge
Top!! Bedankt!
Badge +8
Is het ook mogelijk om een Nano-simkaart aan te vragen als nieuwe prepaid klant?

Hoi CD130,

Zoals hier al aangegeven wordt, ontvang je in eerste instantie een combisimkaart. Zodra je die ontvangen hebt, kun je een vervangende simkaart aanvragen onder het kopje: Mijn instellingen & simkaart. Daarbij kies je de nano-simkaart voor in je iPhone 5. Je ontvangt hem dan binnen 3 werkdagen thuis, en activeert hem op de website.
De nano simkaart is voor nieuwe klanten uiteraard gratis. Bij de abonnementen wordt dat automatisch verrekend.
Wanneer je mij een privéberichtje kunt sturen zodra je hem besteld hebt, dan kan ik jouw nano simkaart voor je vergoeden. :)

Laat je het even weten?

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste Charlene,

Ik begrijp dat het automatisch verrekenen bij prepaid dus niet automatisch gaat en dus via jou moet? Zodra ik mijn bestelling van de prepaid kaart heb geplaatst en deze heb ontvangen neem ik contact met je op.

Bedankt voor je reactie. Daarmee is de procedure voor prepaid dus toch iets anders 🙂 Misschien handig om op de site te vermelden.
Badge +8
Beste Charlene,

Ik begrijp dat het automatisch verrekenen bij prepaid dus niet automatisch gaat en dus via jou moet? Zodra ik mijn bestelling van de prepaid kaart heb geplaatst en deze heb ontvangen neem ik contact met je op.

Bedankt voor je reactie. Daarmee is de procedure voor prepaid dus toch iets anders 🙂 Misschien handig om op de site te vermelden.


Hoi CD130,

Klopt, het komt ook bijna nooit voor dat mensen een iPhone 5 gebruiken met een prepaid simkaart. Je betaalt namelijk best veel dan voor je internet. Dus die vraag krijgen we ook bijna nooit.

Ik hoor het van je, dan maak ik het in orde :)

Groetjes,
Charlene

Reageer