Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactiepincode wordt niet getoond, wat nu?
mijn pincode wordt niet getoond bij activeren van mijn nieuwe simkaart in mijn nieuwe telefoon. wat nu?
Hoi Gwenneth,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat lastig dat je jouw pincode niet kunt vinden! Ik kan me voorstellen dat dit voor problemen zorgt. In het systeem kan ik terugvinden dat je ook een mail van ons hebt ontvangen. Deze is op 20 augustus verstuurd. Hierin staan jouw nieuwe pin- en PUK-code. Kun je deze vinden? Nadat je deze mail hebt ontvangen, vind je de codes ook terug via Mijn Simyo zoals Franswon aangeeft. Laat je weten of het gelukt is?
@Franswon, goed bezig! Opnieuw heel erg bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum!
Wat lastig dat je jouw pincode niet kunt vinden! Ik kan me voorstellen dat dit voor problemen zorgt. In het systeem kan ik terugvinden dat je ook een mail van ons hebt ontvangen. Deze is op 20 augustus verstuurd. Hierin staan jouw nieuwe pin- en PUK-code. Kun je deze vinden? Nadat je deze mail hebt ontvangen, vind je de codes ook terug via Mijn Simyo zoals Franswon aangeeft. Laat je weten of het gelukt is?
@Franswon, goed bezig! Opnieuw heel erg bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.