.

Beantwoord

Pincode voor nieuwe simkaart werkt niet.

  • 1 November 2013
  • 4 reacties
  • 7841 Bekeken

Ik heb een sim only prepaid besteld, met nummerbehoud. Mijn nummer word vandaag, 1 November, overgezet. Dus ik heb mijn oude Tele2 simkaart uit de telefoon gehaalt, en de nieuwe Simyo simkaart erin gezet.
Nu geeft de telefoon aan dat het simlock actief is en ik kan niet bellen, maar als ik de Pincode die ik per e-mail heb ontvangen en op Mijn Simyo staat invoer, zegt de telefoon dat het fout is. Ik heb nu 1 poging over.
De telefoon is een iPhone 3.
icon

Beste antwoord door Natascha 2 November 2013, 11:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Bel even met de Klantenservice. Dan wordt je direct geholpen! 
Badge +6
Ik heb een sim only prepaid besteld, met nummerbehoud. Mijn nummer word vandaag, 1 November, overgezet. Dus ik heb mijn oude Tele2 simkaart uit de telefoon gehaalt, en de nieuwe Simyo simkaart erin gezet.
Nu geeft de telefoon aan dat het simlock actief is en ik kan niet bellen, maar als ik de Pincode die ik per e-mail heb ontvangen en op Mijn Simyo staat invoer, zegt de telefoon dat het fout is. Ik heb nu 1 poging over.
De telefoon is een iPhone 3.


Hoi N.Schulter,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je gisteren contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat het gelukt is om de pincode in te voeren. Dat is wel fijn dat het gelukt is. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Excuses voor het late antwoord.
Ik heb op RicoK's advies de klantenservice gebeld, en ik kan nu gebruik maken van de service.

De oplossing was de telefoon uit doen en weer aan doen. Ik bedacht me dit al eerder maar wou het niet riskeren met nog één poging. De mevrouw van de klantenservice stelde voor het toch nogmaals te proberen, en het werkte.
Badge +6
Excuses voor het late antwoord.
Ik heb op RicoK's advies de klantenservice gebeld, en ik kan nu gebruik maken van de service.

De oplossing was de telefoon uit doen en weer aan doen. Ik bedacht me dit al eerder maar wou het niet riskeren met nog één poging. De mevrouw van de klantenservice stelde voor het toch nogmaals te proberen, en het werkte.


Hoi N.Schulter,

Wel fijn dat het advies van RicoK je heeft geholpen en dat een kwestie was van je toestel uit/aan zetten. Bedankt voor je terugkoppeling 🙂.

Reageer