.

Beantwoord

per ongeluk verkeerde simkaart besteld

  • 2 September 2012
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Beste moderators,

Zojuist een nieuwe sim besteld, met de bedoeling om een micro sim te bestellen, maar er was geen keuze voor micro sim. Ben dus bang dat ik alsnog een gewone sim krijg toegestuurd en dat is dus niet de bedoeling! Kunnen jullie de bestelling wijzigen naar micro sim?

Bij voorbaat dank!


Met vriendelijke groeten,
Jeanette
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 16:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Jeanette,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact met de klantenservice gehad en is jou een microsimkaart toegestuurd. Zou je het even kunnen laten weten als je deze hebt ontvangen?
Beste Wayne,

De micro sim is binnen. Heeft even geduurd, maar dat lag niet aan Symio... Zou je de kaart willen activeren? Bij voorbaat heel erg bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Jeanette
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeanette,

Om de micro simkaart te activeren, wil ik je vragen een privé bericht naar mij te sturen met het simkaartnummer. Ik kan de simkaart vervolgens laten activeren.

Groetjes,

Alex
Joepie, hij doet het!

Super, dank voor de service!

Groeten,
Jeanette

Reageer