Op 18-9 komt er per mail een herinnering dat de volgende dag de overzetting zal plaatsvinden. Het is van belang dat de nieuwe Simkaart vóór de overzetting geactiveerd wordt.
Er wordt aangegeven in te loggen met het wachtwoord dat je hebt ontvangen per mail. Ik had recentelijk geen wachtwoord ontvangen dus ik heb getracht in te loggen met mijn eigen wachtwoord wat ik al geruime tijd gebruik.
Dit is niet gelukt waardoor ik de Simkaart niet op tijd kon activeren.
Ik heb gebeld naar de klantenservice maar tevergeefs- en een mail gestuurd via klantenservice-vraag-abonnementen.
Inmiddels is 19-9 verstreken en heeft de overzetting plaatsgevonden (?)
De nieuwe Sim-kaart heb ik in mijn telefoon, maar er wordt nu eerst om een PIN-code gevraagd. De PIN-code uit mijn gegevens van Mijn Simyo werkt niet, en de PIN-code die ik zelf ooit wijzigde werkt ook niet.
Nu PIN-code geblokkeerd en vraag om PUK-code.
Die staat ook vermeld bij mijn gegevens in Simyo maar ik krijg nu steeds Foute Code.
Jullie voelen het wrschnlk al aankomen ..ik snap er geen jota meer van 😕
En ben nu dus niet bereikbaar op het tijdelijke nummer noch op mijn te behouden nummer
HELP !!!! :mad:
Beste antwoord door snomis1
Bekijk originele reactie