.

Beantwoord

Overstap van Simyo prepaid > sim-only met nummerbehoud

  • 20 September 2012
  • 5 reacties
  • 416 Bekeken

Op 14-9 ontving ik mijn nieuwe Simkaart met een tijdelijk nummer en een begeleidend schrijven deze via de site te activeren.
Op 18-9 komt er per mail een herinnering dat de volgende dag de overzetting zal plaatsvinden. Het is van belang dat de nieuwe Simkaart vóór de overzetting geactiveerd wordt.
Er wordt aangegeven in te loggen met het wachtwoord dat je hebt ontvangen per mail. Ik had recentelijk geen wachtwoord ontvangen dus ik heb getracht in te loggen met mijn eigen wachtwoord wat ik al geruime tijd gebruik.
Dit is niet gelukt waardoor ik de Simkaart niet op tijd kon activeren.
Ik heb gebeld naar de klantenservice –maar tevergeefs- en een mail gestuurd via klantenservice-vraag-abonnementen.
Inmiddels is 19-9 verstreken en heeft de overzetting plaatsgevonden (?)
De nieuwe Sim-kaart heb ik in mijn telefoon, maar er wordt nu eerst om een PIN-code gevraagd. De PIN-code uit mijn gegevens van Mijn Simyo werkt niet, en de PIN-code die ik zelf ooit wijzigde werkt ook niet.
Nu PIN-code geblokkeerd en vraag om PUK-code.
Die staat ook vermeld bij mijn gegevens in Simyo maar ik krijg nu steeds Foute Code.
Jullie voelen het wrschnlk al aankomen…..ik snap er geen jota meer van………😕
En ben nu dus niet bereikbaar op het tijdelijke nummer noch op mijn te behouden nummer……
HELP !!!! :mad:
icon

Beste antwoord door snomis1 21 September 2012, 13:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Snomis,

Welkom op het forum!
Ik heb je een email gestuurd met een ander wachtwoord.
Beste Snomis,

Welkom op het forum!
Ik heb je een email gestuurd met een ander wachtwoord.


Tja ik kan en kon wel inloggen op mijn simyo met mijn eigen wachtwoord en het tijdelijke 06-nummer. Nu dus met het nieuwe wachtwoord dat ik heb ontvangen. Maar wat nu? Ik moet toch eerst activeren ??? Ik krijg geen instrcties op simyo.nl/activeren .......
En ik wil mijn oude nummer terug.....
Beste Snomis, Welkom op het forum! Ik heb je een email gestuurd met een ander wachtwoord.
Tja ik kan en kon wel inloggen op mijn simyo met mijn eigen wachtwoord en het tijdelijke 06-nummer. Nu dus met het nieuwe wachtwoord dat ik heb ontvangen. Maar wat nu? Ik moet toch eerst activeren ??? Ik krijg geen instrcties op simyo.nl/activeren ....... En ik wil mijn oude nummer terug.....
Ik wilde dus geen ander wachtwoord maar ik wil mijn nieuwe Sim activeren en uiteindelijk mijn oude nummer weer kunnen gebruiken......PUK en PIN code uit mijn gegevens werken niet (?) Wat moet ik doen?
Even ter afsluiting...... ik heb vanochtend even met geduld telefonsich in de wacht gestaan. En ben nu helemaal blij. Want Jessie heeft er voor gezorgd dat ik kon inloggen met mijn oude tel.nummer op MijnSimyo zodat ik de nieuwe sim kon activeren !
SUPER.... Jammer dat het met wat omwegen moest, maar uiteindelijk is het opgelost.
Hartelijk bedankt.
Groeten van Margriet.
Badge +6
Beste Snomis,

Blij te horen dat het probleem is opgelost.

Reageer