Skip to main content

.

Ik heb een nieuwe telefoon. De oude doet niets meer dus ik kan via de app niet de sms code invoeren want die ontvang ik dus niet op mijn oude toestel. Kan ik een activeringscode krijgen?

 

groetjes

Ik heb een nieuwe telefoon. De oude doet niets meer dus ik kan via de app niet de sms code invoeren want die ontvang ik dus niet op mijn oude toestel. Kan ik een activeringscode krijgen?

Naast het ontvangen van een SMSje is het ook mogelijk om via iDeal toestemming te geven om de eSim op een toestel te installeren. Meer informatie hierover kun je hier lezen.

 


Hoi @Icebunny,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! 

Je kunt inderdaad via een iDeal-betaling van €0,01 je nummer verifiëren zodat je de eSIM kunt installeren. Ik zie dat @Groentjuh de link met je heeft gedeeld met uitleg hierover. Heel erg bedankt hiervoor 😊! Als je deze stappen volgt, zou het installeren van je eSIM moeten lukken.

Groetjes,
Roeqajja


Die optie had ik idd al gelezen maar die optie krijg ik niet. Ik krijg de optie contact opnemen met klantenservice. Meer niet.

wat nu?

 

groetjes


Hoi @Icebunny,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden via de iDEAL betaling! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatie code graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy