Skip to main content

Mijn bereik bij kpn is afgesloten en ik wil graag gebruik gaan maken van mijn Simyo abonnement. Ik kan alleen geen sms ontvangen om de eSim te activeren.

Vervelende is dat ik nu dus totaal niet bereikbaar ben.


Later vandaag zal een moderator jou vragen om hem/haar een privébericht te sturen. Dan zal hij/zij jouw de activatiecode per email toesturen.


Beetje jammer wel dat ik al sinds zaterdag hiermee bezig ben. Via WhatsApp ben ik aan het lijntje gehouden, maar heb ik geen echte reactie gehad. Terwijl de overstap naar simyo eigenlijk al op 09-09 zou zijn.


Hoi @Nbu,

Bedankt voor je bericht. Het is momenteel drukker dan normaal via verschillende kanalen waardoor onze responstijd langer is dan je gewend bent van ons. Onze excuses hiervoor!

Wat lastig dat je de validatiecode niet kunt ontvangen per sms. Stuur mij gerust een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Roeqajja


Het probleem is opgelost


Hoi @Nbu,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt! Ik wens je verder een prettige dag 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer