.

Beantwoord

ongeldige simkaart

  • 6 April 2013
  • 1 reactie
  • 258 Bekeken

Na 10 x is de simkaart ongeldig.

Heb netjes gedaan wat er op de kaart stond maar kon nergens terug vinde dat ook de pukcode werd vernieuwd dus na de 10e x een ongeldige simkaart.

Hoe nu?
Moet ik weer € 5,- betalen voor een andere simkaart??
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 17:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi Bos1942,

Welkom op het Simyo forum!
In de begeleidende brief die je ontvangt bij de vervangende simkaart wordt aangegeven hoe je deze dient te activeren. Na de activatie worden de codes op je persoonlijke pagina gewijzigd. Volgens ons systeem heb je opnieuw een vervangende simkaart aangevraagd. Deze zul je morgen ontvangen. Na ontvangst en activatie van de simkaart kun je de nieuwe pin- en pukcode vinden op je persoonlijke pagina. Hierna kun je weer gebruik maken van je Simyo aansluiting met je eigen nummer.

Groetjes,

Manisha

Reageer