ik heb gister ( donderdag 1 november) mijn nano-simkaart ontvangen.
rond 14.00 heb ik deze geactiveerd en deze zou binnen 1 werkdag gedaan worden. ik kreeg net een smsje op mijn mobieletelefoon dat mijn simkaart zou zijn geactiveerd.
Ik stopte mijn nano-simkaart in mijn iPhone en heb tot 3 keer toe de correcte pincode ingevoerd, maar het apparaat en simkaart gaven een fout aan dat dit niet de correcte pincode was.
Hierna heb ik tot meerdere malen toen het met de PUK-code te proberen, helaas werkte dit ook niet.
Tot ongeveer 5 minuten geleden heb ik het niet aangedurft om voor de laatste keer mijn PUK-code in te voeren, maar dit toch gedaan aangezien het al ruim een half uur na het activatie-smsje was.
Helaas ging het nu weer mis. Nu geeft mijn iPhone aan dat ik een geldige simkaart moet plaatsen.
Wat moet ik nu doen?
ik zou het een schande vinden als ik nu weer een nieuwe Nano-simkaart moet aanvragen voor €5,- , ik zou hier graag snel antwoord op willen.
MVG,
Pipa11
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie