.

Beantwoord

Ongeldige PUK-code

  • 2 November 2012
  • 6 reacties
  • 354 Bekeken

Badge
Dag Simyo,

ik heb gister ( donderdag 1 november) mijn nano-simkaart ontvangen.
rond 14.00 heb ik deze geactiveerd en deze zou binnen 1 werkdag gedaan worden. ik kreeg net een smsje op mijn mobieletelefoon dat mijn simkaart zou zijn geactiveerd.
Ik stopte mijn nano-simkaart in mijn iPhone en heb tot 3 keer toe de correcte pincode ingevoerd, maar het apparaat en simkaart gaven een fout aan dat dit niet de correcte pincode was.
Hierna heb ik tot meerdere malen toen het met de PUK-code te proberen, helaas werkte dit ook niet.
Tot ongeveer 5 minuten geleden heb ik het niet aangedurft om voor de laatste keer mijn PUK-code in te voeren, maar dit toch gedaan aangezien het al ruim een half uur na het activatie-smsje was.
Helaas ging het nu weer mis. Nu geeft mijn iPhone aan dat ik een geldige simkaart moet plaatsen.

Wat moet ik nu doen?
ik zou het een schande vinden als ik nu weer een nieuwe Nano-simkaart moet aanvragen voor €5,- , ik zou hier graag snel antwoord op willen.

MVG,

Pipa11
icon

Beste antwoord door Alex 7 November 2012, 15:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Update:
na het werk kijk ik weer een op Mijn Simyo, nu zie ik dat mijn pin en PUK-code beide zijn verandert. waarom gebeurt dit ong 3 uur na activering van mijn simkaart?!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pipa11,

Na activatie, zou je normaal gesproken binnen een half uur de juiste pin + pukcode moeten kunnen vinden. Mocht je al zijn ingelogd, let er dan wel op dat je eerst uit en inlogt. Kun je inmiddels gebruik maken van de nano simkaart of niet? Je blokkeert de simkaart pas helemaal als je 10 keer een verkeerde pukcode invoert.

Mocht dit het geval zijn, ontvang je uiteraard gratis een nieuwe. Kan je me laten weten wat we voor je kunnen doen?

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

fijn dat er toch nog gereageerd wordt op mijn bericht. helaas heb ik maandag naar de klantenservice gebeld en deze zeiden dat ik een nieuwe nano-simkaart moest bestellen. dit heb ik dan maandag ook meteen gedaan.
ik weet niet of er verder nog iets aan gedaan kan worden.
ik hoor het graag.

Groetjes

Pipa11
Reputatie 2
Badge +1
hey pipa11,

Voor de 2e nanosim zullen wij geen kosten in rekening brengen.
Badge
Beste Wayne,

bedankt, dit stel ik erg op prijs.
Badge +2
Beste pipa11,

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer