.

Beantwoord

Ongeactiveerde micro-sim kaart aanvragen

  • 16 September 2012
  • 3 reacties
  • 505 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag een ongeactiveerde micro-simkaart aanvragen, zodat ik deze na ontvangst kan laten activeren en dan pas mijn huidige simkaart kan laten blokkeren.

Als ik de micro-simkaart aanvraag via tabblad instellingen in Mijn Simyo wordt mijn huidige simkaart per direct geblokkeerd en dat wil ik absoluut niet.
Per mail kan ik in het onderwerk geen keuze voor aanvragen nieuwe simkaart maken.

Hoe kan ik de ongeactiveerde micro-simkaart aanvragen? 

Laura
icon

Beste antwoord door Alex 17 September 2012, 15:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum laurax15,

Ik heb een micro simkaart voor je aangemaakt. Deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen. Als je de simkaart ontvangen hebt, dien je contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen de simkaart vervolgens voor je activeren. De benodigde informatie is ook per brief bijgesloten.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Dankjewel voor je reactie!
Fijn om te horen dat de simkaart onderweg is
(ik heb vandaag een paar keer naar de klantenservice gebeld maar jullie waren helaas zeer slecht bereikbaar, heb dus ook niemand gesproken).
Zodra ik de simkaart ontvangen heb probeer ik contact met de klantenservice op te nemen om mijn kaart te laten activeren.
Badge +2
Beste laurax15,

Door grote drukte de afgelopen weken zijn we telefonisch inderdaad wat lastig te bereiken momenteel. Onze excuses hiervoor. Zodra je de simkaart binnen hebt kan je ons contacteren zodat wij de simkaart voor je kunnen activeren.

Groetjes,

Arie

Reageer