Hoi,
om administratieve redenen is mijn nummer afgesloten. ik kan nog wel gebeld worden, maar niet meer bellen en ik heb ook geen internet verbinding.
ik heb nog wel tegoed. Kan dit opgelost worden?
mvg,
Pearl
Hoi,
om administratieve redenen is mijn nummer afgesloten. ik kan nog wel gebeld worden, maar niet meer bellen en ik heb ook geen internet verbinding.
ik heb nog wel tegoed. Kan dit opgelost worden?
mvg,
Pearl
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Ik heb de aansluiting er even bij gepakt en zie dat de sim geblokkeerd was. Ik heb deze inmiddels gedeblokkeerd. Na opnieuw opstarten moet je aansluiting het weer doen.
Ik hoor graag of het gelukt is.
Groetjes,
Ashley
Het is gelukt. Dankjewel!
Zouden jullie ook eens actie kunnen opnemen met ons. 2 nummers geblokkeerd. Wat zijn jullie allemaal aan het doen??
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bellen niet lukt! Ik kan het me voorstellen dat je hiervan baalt.
Het is niet helemaal de bedoeling om meerdere topics te openen of om te reageren op andere topics omtrent hetzelfde probleem als je al een topic hierover hebt geopend. Dit is om verwarring te voorkomen. Ik heb zojuist jouw eerste topic beantwoord. Ik raad aan dat wij verder communiceren via jouw eerste topic. Je kunt hier onze huisregels eventueel lezen.
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.